23 okt. 2011

Det är ni som e dom konstiga det är jag som e normal!?

Ibland undrar jag om det är mig eller killarna jag träffar som är problemet.

När jag ser tillbaka på åtminstone de som jag dejtat lite mer seriöst senaste åren (syftar ej på de jag faktiskt varit ihop med) verkar alla ha ganska mycket issues när det kommer till förhållande/känslor. Om det så handlar om att binda sig eller att överhuvudtaget våga känna något för någon annan efter att ha blivit sviken osv.

I mina ögon verkar majoriteten ha problem =P (vilket jag har svårt att tro är fallet). Så antingen träffar jag fel människor eller så är det de som är kvar när man är 25 och singel =S

10 kommentarer:

  1. Men har alla dina x haft problem med känslor? Tänker på dem du brukar skriva om (darlingen mdf)?
    Jätte intressant blogg!

    /Mia

    SvaraRadera
  2. Nej mina ex har inte haft några såna problem som jag upplevt det, men så har vi också blivit ett par.

    De jag syftar på är alla killar jag träffat senaste åren som singel där man kanske iaf träffats några ggr men sedan har de dragit sig ur av olika anledningar och många verkar ha en del bagage med sig, vilket man ibland får dra ur dem.
    De två senaste har jag trots allt träffat på dejtingsite där de själva utgett sig för att leta efter seriöst förhållande.

    Vad kul att du gillar vad jag skriver! =)

    SvaraRadera
  3. Kanske är som dom säger kärleken kommer när du minst anar det.

    Har du någon kontakt med dina x? Jag tycker det är svårt att ha någon bra kontakt allt blir så komplicerat när man har gjort slut...:( / Mia

    SvaraRadera
  4. Av de jag verkligen varit ihop med så är det bara en jag har kontakt med.

    Av de jag dejtat senaste åren där det inte blivit mer har jag kontakt med flera

    SvaraRadera
  5. Kan ju säga såhär, utan att vara alltför negativ. 95% av alla människor är dumma i huvudet, så det är svårt att hitta de där resterande 5 procenten :p

    SvaraRadera
  6. He he tur att någon berättar sanningen ;-)

    SvaraRadera
  7. *hehe* Apalle ^^ Det är ju precis vad jag brukar säga.
    Tja, vad ska man säga. Du har haft rätt mycket otur M. Men å andra sidan kommer du ha mycket erfarenhet att ta med dig den dagen det blir något på riktigt. Man ska aldrig ångra saker.
    Btw, syftar du på mig i tidigare inlägg eller :p Du har tidigare sagt att du inte gör det xD
    /J

    SvaraRadera
  8. Vilket/vilka inlägg menar du? Jag har väl nämnt dig nån gång ja.

    SvaraRadera
  9. Det som Mia frågade om och du svara på. Om kontakt med dina ex =)

    SvaraRadera
  10. Jepp då syftar jag på dig =)

    De andra har jag ingen kontakt med utöver de fåtal smsen som utväxlades i somras med The Ex.

    SvaraRadera