21 okt. 2011

Messed up

Trodde han var stabil och någon att lita på som aldrig skulle göra mig illa.
Trodde det var ett säkert kort att satsa på den "snälla killen" Sedan visar det sig att han var mer messed up än mig. Ödets ironi?


Ah det gör så ont i bröstet att jag har svårt att andas. 
Tillät mig slappna av och känna något för honom.


Sedan kom det bara.. BAM!!.. som en störtloppsåkare i 100 km/h som klippte mig rakt över benen och man vaknar upp helt blåslagen och omtöcknad och har svårt att tro att det hänt. Drömde jag att vi precis låg här ihop i soffan och tittade varandra djupt i ögonen och inte kunde sluta le. Att han talade om hur glad han var att han var här med mig och hur mycket han tyckte om mig. Han hävdar att han menade allt han sa. Så antingen ljuger han eller så är något annat väldigt fel när man bara någon dag senare inte känner någonting. Det är inte du det är jag... Det är inga fel med dig. Du har varit perfekt mot mig..
Räcker ändå aldrig till av att bara vara jag... Unlovable.

1 kommentar: