19 okt. 2011

Måltidsersättning

Kakor och deg är också mat...

Tillbringat senaste dagarna i sängen med ovanstående. Om man sover tillräckligt många timmar och ersätter med kakor blir man inte hungrig kan jag kan konstatera.

Skippade skolan igår. Orkade inte. Ville bara dö och gräva ner mig.

Jag är nog bra på att tycka synd om mig själv...

Får berätta anledningen till min misär en annan gång... Eller ja ni förstår ju såklart att det handlar om killen i senaste inläggen...

Ahh! Jag är så arg! Så fort man börjar slappna av.. Han var här i helgen och vi hade det hur underbart som helst. Mysigt, nära, bra sex. Hittat på massa saker och vi sa båda hur glada vi var för att det blev av och hur mycket vi tycker om varandra. Var så lycklig!...

Känns som han bara sviker mig gång på gång och logiskt sett borde jag dra mig ur redan nu. För jag känner att detta aldrig kommer funka. Hur mycket jag/vi än vill det. Känner mig förd bakom ljuset när han inte berättade om sina problem tidigare... Nu är man ju redan insyltad i skiten.

Bara för att han är den snälla killen tror jag att det kommer gå bra, att han inte vill mig något illa. Blir naiv. Trodde inte han kunde skada mig.

Go to hell! Låt mig va! Om du inte vill ha mig på heltid får det va!

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt, och förklara när du har tid och ork.

    Att tänka mer på jobbet och gå upp i det kan vara bra när allt utanför inte fungerar lika bra. Så länge man trivs där då såklart.

    Kram

    /J

    SvaraRadera