23 okt. 2011

Vad gör jag?

Tack A-palle för att du påminner om vad tusan jag sysslar med. Hur kunde jag gå från osäker till att totalt deppa ihop över en och samma person..

Fan jag vet ju inte ens själv. Jag trodde bara att det var på riktigt under helgen som var. Vi hade så fint ihop och det kändes så rätt. När man inser att man upplevt samma sak helt olika efteråt blir man besviken och känner sig dum.

Så mycket som var bra och stämde. Under de här månaderna vi lärt känna varandra så är det så många pusselbitar som fallit på plats. Strävan åt samma håll och man letar efter samma saker.


Nåja dagens update är lite mer positiv. Har precis lagat mat, varit ute och slängt skräp samt bokat tvätttid om en halvtimme =) Men låg i sängen till 13.

Gah vad jag saknar honom!! Han fattas mig! Vet inte var jag ska ta vägen och magen vill bara knytas ihop.

Vaknade kl 3 inatt av att "grannen" ringde. Inte hört av honom på över ett år. Jag klarade inte av att svara. Kan inte engagera mig i någon annan än mig själv just nu. Smsade dock och sa som det var och undrade om det var något speciellt han ville. Han skrev att han fortf tyckte om mig på gott och ont och ville prata med mig. Var nog ganska full och jag sa att det inte skulle bli någon pratstund inatt om han inte möjligtvis stod utanför min dörr just nu.. Det gjorde han inte, för han har flyttat tillbaka till Sthlm sedan ett halvår. Han sa att han skulle höra av sig igen. Får se om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar