8 maj 2010

Livet är så tomt

Det som räddar mig nu är min säng, tv och godis. Blev iaf lite glad idag när jag fått veta att jag klarade skittentan. Men annars är det inte mycket att gå upp till. Inte mycket jag orkar gå upp till. Börjar bli seriöst orolig att någonting verkligen är fel på mig. Känner mig så disträ också. Ingenting känns så viktigt eller kul.


Jag får panik när jag känner mig psykiskt instabil. Dels skäms jag, önskar att det inte fanns och dels tänker jag att darlingen gjorde rätt som lämnade mig för jag är visst bara en psyco bitch trots allt.


Inatt tror jag att jag drömde om mitt ex istället.Inte exakt vad men att vi var tillsammans iaf. Att han lämnade sin flickvän som han precis flyttat ihop med för mig.


Funderar också på nästa helg. Vill egentligen hem till en fest och träffa en kille där som jag hookade med i februari. Vi hade väl egentligen småflörtat rätt mycket förra året innan jag träffade darlingen men då var visst han upptagen. I höstas frågade han mig om jag stött på honom tidigare och berättade att han då haft flickvän men inte längre, men då var ju jag upptagen.


Så nu i februari visste vi båda att vi var singlar. Nåja det är en egen historia. Hade iaf velat träffa honom igen. Sjukt trevlig, 1,5 år äldre än mig o läser samma utbildning fast 1 år över mig. Kruxet är ju bara att han pluggar i linköping annars hade jag gärna utforskat möjligheterna till något mer.


Behöver något som muntrar upp mig. Känns som det bara går utför just nu. Vill att terminen ska ta slut. Har svårt att få ihop skolan som det är nu. Saknar min lilla pojke så mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar