27 maj 2010

Caught in a bad romance

Love this song!!! Laddade ner hela albumet idag så kan jag ha det i ipoden sen. Nackdelen med spotify annars. Spelat på hög volym och städat. Tvättade i förmiddags också. Fan vad duktig jag är! Hade dock en baktanke. Att äntligen se till att fota bilder på min lägenhet, men då ska det vara cleant och fint!!


Pianolacksbordet putsat med fönsterputs och nya tvn putsad likaså. Det enda som saknades var färsk frukt och grönt :P Har ju iofs mitt lilla land med växande tomat, basilika och korianderplantor. Fina bilder blev det iaf.


Dessutom kom mina klänningar idag :D Så fina. Tighta och korta så som jag vill ha dem ha ha ha. Ska se till att hitta något lämpligt att ha under och gärna få ner magen en size först också :P Men jag är nöjd!! Lätt värt 1100 :P Om någon säger att man inte kan köpa glädje har de fel. '


Vad jag däremot inte gjort är mitt skolarbete... Men man får vara nöjd med det lilla. Imorn midnatt är inlämning och jag har knappt börjat. Dessutom skolkat från alla lektioner denna veckan.. Tyckt att jag behövt tiden i sängen eller nåt... Kroppen har redan gått på sommarlov. En vecka kvar!!


Tänker ta lov från det mesta. Dåliga tankar kanske? Nej men jag försöker iaf rensa bort allt som är negativt som ja t.ex. bad romance. Personer som gör mig illa. Bort bort bort. Sådär var större delen av manliga släktet bortrensat.


I want your love
I don’t wanna be friends
J'veux ton amour
Et je veux ton revenge
J'veux ton amour
I don't wanna be friends

2 kommentarer:

  1. Hahaha, du får bli lesbisk :DAntar att det inte kommer upp nå bilder här va? :oDet här inlägget kändes ändå rätt positivt faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag har också tänkt på det...Jag skulle iofs gärna testa att ha sex med en tjej, men har liksom så svårt att se mig själv i ett förhållande eller vara kär i en tjej. Så på så vis känner jag mig ändå ganska säker på min läggning. Med tanke på mitt försök att hålla mig lite anonym så kommer det nog inga bilder varken på mig i klänningarna eller lägenheten. Ibland sprätter det positiva till i mig, även om det är för korta stunder. Får försöka hålla i dem

    SvaraRadera