21 sep. 2009

Underbart helgbus (varning sex)

Kom precis hem från en perfekt helg hos darlingen. Längtar redan tillbaka såklart, men genom ett mindre mirakel har jag lyckats få en veckas praktik hos honom nästa vecka :D Så åker dit igen redan på söndag.


Underbar och mysig helg med god mat, massa mys, skogspromenad, bio mm. Underbart att bara få sova ihop två nätter. Vi är som nykära när vi är tillsammans. Helt underbart, men rätt odrägtligt för omgivningen skulle jag gissa på. Haft massa härligt sex också såklart.


Igår kväll drog jag på mig korsetten och svarta stay ups när darlingen borstade tänderna ;-) Tihi glad överaskning för honom när han öppnade dörren :P Retade honom länge och väl, band fast hans händer och täckte för ögonen så han inte skulle se vad jag gjorde med honom ;-) Vilket var mycket uppskattat :P Tog lite kort på honom när han låg där naken, hjälplös och sexig. Mums. Min nya bakgrundsbild på mobilen he he... Får ett busigt leeende på läpparna varje gång jag tar fram mobilen nu :P


Efter 2 h avslutades det hela med att jag tog fram en liten vibrator, smorde in den och tryckte in den där bak på mig själv samtidigt som jag red honom.. Mmmm det var helt underbart och så sjukt upphetsande tyckte vi ju båda två. Bland det bästa sex vi haft. Blir bara bättre och bättre. Älskar verkligen sexet med min darling. Men vi väntar fortf på leverans av vårt bondagekit. Hoppas det hinner komma innan jag ska tillbaka om en vecka tihi. Då blir det mer bus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar