12 sep. 2009

Blodbad i sängen (varning sex)

Jag har en väldigt lättblödande livmodertapp vilket jag haft sedan länge och går ofta på kontroller hos gyn så den är jag inte oroad för, men det är inte kul när den vill jävlas vid sex och sådär. Har lyckats bloda ner flera killars lakan osv :S Verkar vara lite olika med olika personer för med killen jag träffa förra hösten hände det nästan jämt, men med darlingen nu har det bara varit två ggr innan och vi har ju ändå haft rätt mycket sex. Man kan ju såklart tänka sig att det handlar om storlek, men jag kan inte säga att det var någon skillnad mellan dessa två.


Iaf i fredags efter vår mysiga middag sa jag åt darlingen att diska så skulle jag gå in på mitt rum och svida om till något mer bekvämt tihi. Han trodde nog det skulle bli någon av mina korsetter som jag haft med honom innan, men jag hade faktiskt en helt annan idé. Tänkte överaska honom med min sjuksköterskedräkt som jag köpte till min sexfest förra hösten he he. Kan väl säga att han vart ganska chockad när han knackade på min dörr och jag öppnar iklädd den med vita stay ups, strumpebandshållare och högklackat osv. Hans min var obetalbar.


Hade släckt ner och tänt lite värmeljus också. Det var hur mysigt som helst. Bad om att få undersöka honom och behandlingen mot hans "problem" var att smörja med chokladsås som jag sedan slickade upp från väl valda delar ;-) Kan väl säga att båda va rätt uppkåtade sedan och sexet var grymt som vanligt. Bara det att efter ett tag när vi ska byta ställning inser han att det är blod både på mig och honom och jag har ju inte kännt någonting (det brukar inte göra ont eller så när jag börjar blöda).


När vi sedan tänder lampan ser det ut som ett jävla blodbad i rummet. Påslakanet har massa fläckar och underlakanet är fyllt av blodstänk i princip. Så det måste väl ha skvätt när han satt på mig liksom. När man dessutom kladdat med händerna i det hela och sedan satt dem på kuddar och andra väl valda ställen ser det ut som fan. Kan väl säga att det tyvärr va rätt avtändande så vi avslutade det hela och jag fick hoppa in i duschen för att tvätta av allt.


Det konstiga var sen bara att det inte kom tillbaka under helgen. Jag tänkte ändå att när det kommer så mycket färsk blod (i vanliga fall är det oftare att det blir bruna fläckar av gammalt blod) att det borde vara ett mer öppet sår någonstans som man skulle slå upp om man har sex bara några timmar/ett halvt dygn efteråt men icke. Mycket märkligt. Tur att vi är så bekväma med varandra att man liksom kan skoja åt det och gå vidare. Sedan blir han såklart orolig och undrar om han gjort illa mig och om det gjorde ont osv och inte så konstigt om det hela gör en avtänd när man är rädd att ha skadat den andre. Men ahh vi har helt galet bra sex ihop.

6 kommentarer:

  1. Men fy vad jobbigt, hade lite samma problem ett tag. Är det inte något som går att åtgärda, om det är ytliga kärl som kanska kan fixas.

    SvaraRadera
  2. Ja men det är ju så konstigt att det kommer och går sådär. Oftast har vi ju inte märkt av det alls. I höstas när jag hade massa problem med killen jag träffa då genomgick jag en behandling, men sen precis efter slutade vi träffas så fick aldrig möjlighet att se resultatet. Tror man kan göra den behandlingen igen så får väl överväga det om det fortsätter.

    SvaraRadera
  3. Alltså :D Du är en bra flickvän, som tar på dig såna där outfits, det är då en sak som jag som kille kan bekräfta!! :D

    SvaraRadera
  4. Jag har också problem med det, att jag blöder lätt. Tror det beror mer på tekniken än storleken. Och det är inte speciellt kul, jag vet...

    SvaraRadera
  5. Klart jag är en bra flickvän!! Och jag är grym i sängen ;-) Han måste ju veta vad han missar om han dumpar mig. Vet ju att han inte kommer få lika bra sex på annat håll och ingen som är lika porrig och grym som mig ;-)

    SvaraRadera
  6. Som jag har förstått det beror det på att jag ätit p-piller i snart 10 år och det förändrar livmodertappens utseende både visuellt och på cellnivå. Det de försökte ändra med den behandlingen jag fick för ett år sedan. På vilket sätt skulle det bero på tekniken då? Olika ställningar? Jag funderar på om det beror på hur upphetsad man är, men he he tror inte det var problemet sist heller så nej förstår faktiskt inte alls. Nej det suger. Det gör som sagt inte ont eller så, men det är ju förstås avtändade och dessutom opraktiskt att bloda ner lakan och trosor etc. Blä!

    SvaraRadera