17 sep. 2009

Hjälp mig döpa nalle

Fick en fin nalle av älsklingen i somras som han vann åt mig. Den är rosa och fluffig och med hans parfym på. Får ligga och krama och sniffa på den alla nätter han inte är här eftersom vi bara träffas varannan helg. Har blivit min mysiga sovkamrat de senaste veckorna. Vaknar upp på natten och inser vad man håller i famnen..


Till mitt problem. Jag tycker han borde ha ett namn. Just nu kallas han nämligen bara för nallen. När jag var liten hette alla gosedjur något med -is på slutet typ sälis, björnis osv he he så det går bort. Tänkte det skulle va något som påminde om honom så nu funderar jag lite på Valle (efter valborg när vi träffades). Nallen Valle låter väl rätt fint?


Nej jag är förhoppningsvis inte så galen som jag låter och ja jag är 23 även om man inte alla ggr kan tro det :P


Alla förslag är välkomna! Om inte annat får jag mig ett gott skratt iaf :D

2 kommentarer:

  1. Palle är ju ett ganska fint smeknamn :-D

    SvaraRadera
  2. Nallen Palle? ;-) he he vet inte hur jag skulle koppla det till darlingen...

    SvaraRadera