23 sep. 2009

Helvetes jävla klantarsel!!

Fan!!! När biljetterna till Rammsteins konsert i Köpenhamn släpptes i somras missade jag det eftersom jag var utomlands. Suttit nu flera månader och väntat på att det som det står på hemsidan skulle komma fler konserter i Skandinavien nästa år..


Men missar det fan nu igen och av en slump ser jag att de bokat Malmö och Sthlm i Februari. Men biljetterna är redan släppta och förstås slutsålda i Sthlm. I Malmö fanns bara kassa sittplats för 600 kr/st alt kan man köpa ståplats på t.ex. biljett.nu för 1500 kr!! Helt jävla hysteriskt!


Så blev nu ett panikinköp av de där sittplatsbiljetterna iaf. 1200 för 2 st. Hoppas darlingen vill/kan gå med mig annars får jag väl sälja den andra biljetten om ingen annan vill gå med.


Fan har väntat på detta 4 år nu sedan jag såg Rammstein på Metaltown i Göteborg 2005. Det är bland det häftigaste jag sett i konsertväg och då har jag ändå sett U2, Metallica, Robbie Williams och Slipknot.. Jävlar vad förbannad jag är nu! Mitt klantarsel liksom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar