16 juli 2011

Oväntad dag

För några dagar sedan när jag hade tråkigt tänkte jag att man kunde ge Happy Pancake en ny chans nu när man var i Karlskrona. Att träffa någon där jag bor annars börjar snart kännas meningslöst då jag inte planerar att stanna där efter examen om mindre än ett år.

Sagt och gjort så gav jag mig in på marknaden igen. Mailat med en del olika killar under veckan. Tom på jobbet för vi har haft så sjukt lugnt i veckan så jag har inte vetat vad annat jag skulle göra.. Iaf snackat med en kille som var jäkligt trevlig härifrån, 32 år.

Anyway efter att ha mailat en massa nu senaste dagarna och lärt känna varandra en del så tänkte vi typ what a heck. Ingen av oss har planer för fredagkvällen ska vi hitta på något. Så igår bidde det en fika vid 16-tiden. Satt väl där 1-2 h och sedan drog vi vidare till ett after work ställe och tog några glas vin och delade på en nachostallrik.

Jäkligt lättsnackat var det iaf om vi talade verkligen om allt mellan himmel och jord. Om oss själva förstås, men om varför sverige är ett av världens singeltätaste land, religion, otrohet mm. Spännande. När det började bli väl tjockt med folk vid 22-tiden drog vi vidare ut på en promenad och landade i hans lägh. Forts snacka och se på varandras bilder på facebook mm.

Ja ni kan ju gissa själva vart detta är på väg ;-) Men iaf vid 24-tiden började vi väl hångla och jag hade verkligen inte planerat att det skulle bli mer än så, men han hittade min ömma punkt, eller snarare sättet att få igång mig...mina bröst så sedan var vi nog rätt körda bägge två och flyttade oss vidare till sängen.

Jäkligt nice sex var det iaf =) Både inatt, imorse och efter frukost på matbordet vidare ut i hallen mot en garderob osv. Han fick mig att komma med händer och tunga och gjorde mig bara galet kåt. Och jag fick mitt lilla roliga genom att tillfredsställa och se honom njuta och bli upphetsad till bristningsgränsen.

Sammanfattningsvis vet jag inte om det är något jag vill satsa på.
+ bra sex, intressant person, lättpratad, fin kropp, rolig
- för kort, lite tunnhårig, rakat bröst (det sticks)

Men jag antar att vi lär ses igen och får se vad det leder till. Lite spänning i vardagen om inte annat. Känner mig smått sönderknullad med skavsår typ ha ha. Men eftersom vi båda utgjort oss för att vara intresserad av något seriöst så vill man inte ge fel signaler och riskera att såra någon när man inte vet vad man vill. Lurigt det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar