3 juli 2011

Hårdrockshelg!

Började med nyheten om att Rammstein planerar turné i Europa under våren 2012. Min plan just nu är att försöka få biljett till både Stockholm och Köpenhamn i februari =) Var så besviken förra året när jag bara fick sittplatsbiljett i Malmö så nu jävlar. Det är det värt!

Nu Metallica på tv. Så jävla grymt! Åh jag vill vara där! Massa minnen förstås. Såg ju Metallica där på Ullevi 2004 med The Ex. Fast precis efter vi gjort slut första gången så det blev jävligt mysko. Sitter förstås och tänker på om han kanske är där nu... Ja alla mina ex (iaf 4 av 5) är ju också stora Metallicafans så ska inte ge honom all ära för att jag också blev ett fan.

Med all hårdrock i blodet blev jag så sugen på att se Slipknot igen och insåg nu att de spelar i Stockholm på Sonisphere nästa helg och tror fan i mig jag ska försöka åka dit. Trodde det var betydligt dyrare eftersom det är så många band som spelar, men tydligen bara 740 kr så det är ju ingenting. Bara jag har någon att bo hos så, men det löser sig säkert. Har ju både släkt och vänner att inkräkta på.

23.30 Nu är det nästan tårar i ögonen. Fy fan vad bra det har varit!!

8 kommentarer:

  1. Är i grund och botten hårdrockare själv, även om jag i dag kan lyssna på musik från mer eller mindre alla genres. Men jag hade gärna varit och sett "The Big 4" på plats, jag såg lite på TV nu ikväll med och det verkade verkligen grymt =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag är ju inte heller någon särpräglad hårdrockare, men jag älskar alla tre banden ovan.
    Varför såg du inte hela då? Iaf Metallica! Det har varit sjukt bra!!

    SvaraRadera
  3. Haha yeah, du får lätt bo här om du vill :D

    SvaraRadera
  4. Ha ha kan tänka mig att du skulle vilja det ;-)

    SvaraRadera
  5. Ja det skulle ju va ascoolt :D

    SvaraRadera
  6. På vilket sätt egentligen. Jag är ju en helt vanlig (om än något hemlig) människa =P

    SvaraRadera
  7. Ja det är ju just därför =) Det är inte så att jag tänker typ flås flås här kommer en sexgalning :D

    Det är ju hemligheten man vill avslöja. Fast då skulle det nog inte bli lika kul att läsa bloggen sen. Hemligheten är ju en del av din charm :D

    SvaraRadera
  8. Fan jag som trodde du tänkte att du ville jag skulle komma för att du förväntade dig galet sex ;-)

    Ha ha ha om du verkligen ville avslöja den hade det nog inte varit så svårt =P Men som sagt blir nog lite tråkigare då =S

    SvaraRadera