25 juli 2011

Forts med 32-åringen

Redan gått en vecka och förstås har jag nyheter. Träffade killen i förra inlägget igen i söndags. Känns som man kommer behöva ett nickname på honom så ni kan hänga med =P 32-åringen kanske =P Fast jag tänker mest på någon gammal löpsedel från när Anna Lindh-mördaren gick lös.. Då var det väl först någon de kallade för 32-åringen som de var på jakt efter =P

Anyway bjöd över honom på middag förra söndagen. Inget fancy. Gjorde en enkel lax i ugn med citronpeppar, dill och grädde serverat med kokt potatis. Gott blev det iaf =) Mycket trevligt. Avslutade förstås kvällen i min säng he he. Låg och pratade 1 h efteråt, ffa om våra sexuella preferenser. Känns lovande =) Men jag är lite orolig för att han också är för mycket av en giver. Han började fråga massor om vad jag gillar och visst kunde jag säga några saker, men ffa är det ju så att jag gillar och går igång på att tillfredsställa min partner.

På tisdagen antydde jag att det var sista dagen på en vecka som jag var ledig så han föreslog förstås att vi skulle hitta på något. Slutade med att vi cyklade ut till några klippor i närheten och tog med en flaska rosévin (se nedan) och delade på. Låg på en filt i solnedgången och pratade om allt möjligt. Det bara flyter på. Myste och hånglade. Cyklade hem till mig när det blev kallt och avslutade i min säng. Riktigt bra igen =) Sedan sov han här, vilket jag förstås bittert fick ångra under onsdagen =P
Fortsatt smsa massa under helgen och ska ses igen när han kommit hem från en liten resa. Troligtvis onsdag kväll. Längtar! Vet fortf inte vad jag känner för honom, men det är bara så skönt att umgås helt enkelt. Mysigt, avslappnat och riktigt trevligt sex =)

6 kommentarer:

  1. För mycket av en giver? Det är väl bara ett angenämt problem? :D Bara luta dig tillbaka och ta emot ju!

    SvaraRadera
  2. Var fan har du varit? Saknat dina kommentarer senaste veckan =( Eller så har jag inte skrivit bra nog =P

    Jag förstår att det är svårt att se problemet, men jag är bara inte så bra på det =P Det som jag tycker är mest tillfredsställande och tändande är ju att tillfredsställa min partner.
    Men visst jag klagar inte =P Han gör det bra =) Lyckades nästa slicka mig till två orgasmer på raken förra veckan ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack, jag har så jävla mycket att stå i med den här stundande flytten så det är fan löjligt. Vet egentligen inte vad jag gör vid datorn när jag borde fixa allt som ska fixas! Men lite Marion hinner man ju alltid med! :D

    Jag förstår att du har ett problem, jag förstår bara inte hur man kan ha just det problemet! :D

    Bra, klaga inte! :)

    SvaraRadera
  4. Glad att du hinner med mig =)
    Hoppas du forts läsa i Spanien. Det vore inte det samma utan dina kommentarer ;-)

    Vet inte om det är ett så stort problem he he. Njöt riktigt bra igår =)

    SvaraRadera
  5. Det kommer jag absolut göra, så länge du fortsätter skriva så :) Eller ja, iaf så länge du fortsätter skriva som du skriver nu.

    Wooho, bra där :D

    SvaraRadera
  6. =) Glad jag blir =)

    Tyvärr varade ju inte den lyckan i längden... Varför inte forts när vi har så galet bra sex. Idiot! Vem kan tacka nej till sex med mig!?

    SvaraRadera