2 sep. 2008

Underbar helg - fest, sex och massa mys

Fick tiden att gå till slut iaf. I torsdags var jag på bio med en kompis och såg nya arn-filmen. Fredag-lördag åkte jag med henne och en till kompis till mitt landställe. När vi väl kom hem var det fest och på vägen från förfesten mötte jag upp darlingen. Var på festen 1,5 h sedan drog vi hem till mig och hade lite trevligt :D
Kände inte heller att jag ville plåga honom mycket längre på en fest med typ alla mina bästa vänner där inte han känner en enda, men nu har han träffat alla vännerna iaf :P


Sedan gosa vi hela söndagen, var ute och handla lite grejer och på kvällen sov han hos mig igen. Var så himla mysigt. Lagade lite mat, spelade tvspel, fikade och såg på tv och kröp ner tillsammans och somnade i varandras armar typ. Svårt att sluta pussa på honom. Blev lite besviken att han klippt sig dock från förra helgen he he för det var nog håret jag spana in först på honom då. Det är något jag tror jag tycker e väldigt viktigt, men det växer väl ut.


Just nu är jag bara så glad att ha någon att gosa med och dela mitt liv med så får se vart detta leder. Han är ju gullig och det funkar bra tillsammans, men kan inte bygga ett förhållande på att vi gillar att mysa tillsammans liksom. Så o ena sidan är jag nästan lite tveksam fast egentligen inte och o andra sidan kan det vara skönt att granska någon lite mer kritiskt och inte bara se någon som en gud och vara helsåld. Speciellt så här nu i början när man precis träffats. Jag är så trött på att bli sårad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar