11 sep. 2008

Jobbigt att vara helt uppe i en person

He he ibland suger det nästan lite att vara nykär för man känner sig så osocial. Även om man försöker hänga med vännerna så blir det att man börjar prata om honom hela tiden iaf och då känner man sig inte alltför rolig att umgås med. Man vet ju själv hur det kan vara i motsatt situation liksom.


Igår var jag på praktik iaf och hade riktigt trevligt. På vägen hem åkte bussen förbi stället där han bor så jag tog chansen att hoppa av där och se om han hade tid att gosa med mig. Det hade han väl mer eller mindre iaf. Lagade lite mat och sedan låg vi och kollade på tv och åt godis och myste. Försökte övertala honom att sova hos mig sedan, men det gick inte så bra eftersom han ville hinna plugga så till slut blev det så att jag stannade istället. Somnade tidigt efter en lång dag och så fick han plugga ett tag innan han kröp ner hos mig. Mysigt!


Har ju bestämt oss för att ha lite mindre sexuella aktiviteter nu och jobba mer på allt det andra eftersom han vill få tid att känna vad han vill etc och det har funkat rätt bra nu. Har så mysigt tillsammans ändå och denna veckan har jag mens iaf och längtar inte så mycket. Bara jag får krama och pussa på honom är jag rätt nöjd.


Men nu åker han bort i helgen så jag hade tänkt att passa på att umgås ordentligt med vännerna och vi hade bestämt sedan ett tag att vi skulle festa till ordentligt i helgen som vi gjorde förr. Idag fick jag dock reda på att det inte verkar bli så iaf för en kille i klassen ska visst ha kräftskiva så nu verkade folk gå dit istället. Känns lite segt för inte alls det jag är sugen på och nu när han är bortrest tänkte jag att jag utan problem kan umgås med de andra när jag vet att jag inte kan vara med honom iaf. Grr nåja vi får väl se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar