18 sep. 2008

Små hesa läten i sängen

Host och snörvel. Har blivit riktigt förkyld de senaste dagarna. Tror det var darlingen som smittade mig, men men mår ju rätt bra ändå. Är så glad :D Skolan är slut för dagen och om 2 h tänkte vi dra över till köpenhamn. Blir nog trevligt. Ska äta massa wienerbröd och se på en häftig utställning med människokroppar :D


Var hos honom igår kväll och myste. Har inte setts sen måndag morse. Känns typ bara bättre och bättre. Älskar sexet och hela den biten och att han har så sexig kropp. Känner mig som en sexiskt som kan sitta och stirra och dreggla över honom he he. Men nu när vi fått tid att umgås mer har man även fått mycket mer av de andra bitarna och det känns väldigt bra.


Vart dock sen till skolan imorse eftersom det tog 45 för oss att komma ur sängen.. Lite morgonsex. Så jäkla sjukt när man är så förkyld också ha ha. För tappa från och till rösten, vilket kändes ganska absurt under sexet när det bara kom fram små hesa läten istället för stönanden typ ha ha ha. Sedan fick jag vadkramp också under akten :P Lite olägligt ha ha. Det är så härligt när en person får en att känna sig så avslappnad i sängen. Allt blir ju bättre då.


Dock har vi ett litet "problem" att båda är så mån om den andras tillfredställelse. För mig är det skitviktigt iaf och inte bara för jag känner mig misslyckad om inte han kommer utan mer att det förstör min njutning med. Det är ju så upphetsande att se att den andre har det skönt. Iaf så som igår kom han, men inte jag, vilket inte alls gjorde nåt för mig för det var väldigt skönt ändå och ja så e d ju ibland och hade jag känt mig frustrerad hade jag ju sett till att han eller jag ordnade det hela. Men då blir liksom han rätt störd av det och eftersom jag själv vet exakt hur det känns förstår jag hur han kan uppleva det hela. Hmm vet inte riktigt vart jag vill komma nu he he.. dagens i-landsproblem är det nog va :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar