28 aug. 2008

Tiden går för långsamt

Aaaaaa varför går tiden så långsamt när man vill att den ska gå fort :P Jag längtar som bara den till helgen. Dock är detta mina sista lediga dagar på sommarlovet så kanske borde jag ta tillvaro på dem istället för att sitta och tänka på en söt kille hela dagarna :P


Ska snart träffa en kompis och gå ner på stan och hämta ut mina kläder från H&M som kommit. Ska bli spännande och se om de passar och sådär. Sedan imorn åker vi till mitt landställe. Kan nog bli riktigt trevligt och så går tiden lite snabbare.... Vill det ska va lördag kväll nu! Håller på att bli galen.... Det här är inte nyttigt...


Drömde massa hemska mardrömmar inatt också usch usch. Drömde att jag va utanför mitt ex pappas hus och det var helt halt på marken och jag hade trillat och kunde omöjligtvis ta mig upp och då får jag syn på honom där. Hur stort chans är det liksom att han ska hälsa på sin pappa precis just då... Usch hemskt. Vaknade och då hade jag fått gulligt sms av sötnosen så sen kunde jag somna om. Men då drömde jag typ ännu värre. Trillade typ i krossat glas så jag hade glassplitter överallt och sedan råkade jag få en kniv in i bröstet och bara låg där och kunde knappt komma upp. Försökte ringa folk, men ingen svarade och när jag till slut kravlat mig hem kom mamma med ett brev till mig som visade sig va ett cancerbesked. Allt på samma gång.. Usch! Då hade jag velat ha gullungen och kramat på när jag vakna och allt bara va en dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar