8 sep. 2008

Börjar bli seriöst?

Ja det kanske det gör. Jag vet inte riktigt ännu. Känns overkligt att det bara var drygt 2 veckor sedan vi träffades. Under veckan som gått sov han ju här lö, sön, ons och fredag och inatt sov jag hos honom. Supermysigt!


Igår skulle han bjuda mig på middag eftersom jag oftast bjuder honom, men det är ju för jag älskar att laga mat. Riktigt trevligt och mysigt och gott var det. Jag stod för efterrätten. Sedan såg vi film och fick den andra efterrätten ;-) Sexet va riktigt bra inatt! Blir bara mer och mer besatt och tänd på hans kropp tror jag. Har svårt att sluta titta på den och imorse kunde jag inte slita mig.


I onsdags förra veckan agerade vi dessutom fotomodeller för en klasskompis :P Dock var det som en siluett så man kommer ej se vilka som är på bilden om man inte vet det. Annars hade vi ju aldrig ställt upp, men hångla på bild säger man ju inte nej till. Känns som en rolig grej.


Men sen finns det fortf vissa svarta orosmoln. Vi hade typ "the talk" i tisdags. Jag vet väldigt tidigt men vet ej hur vi kom in på det, men han börja helt plötsligt prata om att han var osäker på detta och sig själv och inte visste om han va redo för ett förhållande och ville jag skulle veta det. Men nu har vi pratat ut om det iaf och jag har sagt att jag riskerar att bli sviken och jag vill ge detta en chans. Inte som att jag bestämt mig fullt ut heller och när man börjar gilla någon tar man ju alltid den chansen att bli sårad.


Igår vart jag nästan blondin också he he. Har pratat om en månad om att färga ljusa slingor så igår skred vi till verket. Fick hjälp en kompis. Har aldrig färgat slingor hemma innan, men det blev faktiskt riktigt bra! Jag e nöjd. Blev ljusare än mitt vanliga utan att man känner sig som riktig blondin heller.
Så livet leker med andra ord och jag kan inte sluta längta efter honom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar