14 juni 2010

Uppdatering

Fuck kan ju bara tala om att det sket sig. Hade för visso en väldigt trevlig kväll iaf. Satt hemma hos kompis och drack mousserande vin och snackade skit. Sedan gjorde vi stan. Kom hem 5.30 typ... Vad gjorde jag då. Jo jag bakade en sockerkaka som skulle bli tårtbottnar till kvällens släktkalas ;-) Man borde baka på fyllan oftare ;-) Somnade en bit efter 6... Fy fan vad trött man var i morse alltså.


Vi träffade vår gamla klasskamrat från högstadiet som jag inte träffat sen vi slutade nian, men som hon är nära vän med. Det är alltså den här killen som är nära vän med killen jag hade velat träffa igår. Han tyckte det var skoj och när han till slut fick tag i honom visade det sig att han var på släktträff uppe i Bohuslän... Fan!! Men jag fick iaf fråga ut honom lite om killen och han blev bara mer och mer pepp på att föra oss samman :P


Så nu väntar jag på att han ska ordna en blinddate (kan man kalla det det om jag vet vem killen är?).. Frågan är bara hur seriös han är när han sagt han ska ordna det :P Jag ser åtminstone fram emot det. Och blir det inget så överlever jag nog det med :P Sticker ju snart härifrån anyway.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar