7 juni 2010

Grym vecka

Presentationen blev till slut skriven och orkade läsa några arbeten och fick väl si sådär 3 h sömn :P Mysig vecka har det vart iaf. Grannen kom och sov hos mig i torsdags. En stund iaf :P Han brukar ge upp sen när han inte kan sova ordentligt och gå upp till sig.


Vaknade på fredag morgon av att vännerna kommit och börjat förbereda min feta fest. Helt galet! Vi hade mixerbord, feta högtalare, gigantisk plastpool med kamoflagenät över samt diverse lampor mm på stativ som lyste över poolen. Man kan väl säga att det såg rätt proffsigt ut :P Jag fixade mat och såg på medan tusentals liter vatten slangades ut från min dusch ut i poolen medan värmen stekte som bara den.


Grymt blev det iaf. Supermysig fest. Det var skönt att bara sjunka ner i den varma poolen och njuta av sommarlov :D En del vänner kom förbi och andra som borde kommit var tyvärr inte där. Framåt natten var vi över 20 pers i poolen och riktigt mysigt. Det var så varmt i poolen så ingen ville kliva upp. Vid 3-tiden var det bara jag och två killar kvar när vi gav upp. Duschade av mig allt gräs och skit som åkt i poolen under dagen och gick upp och la mig hos grannen. Ville inte gärna se min lägh då som såg ut som ett bomdnedslag när alla gått in på min toa med blöta, jordiga fötter. Vi hade mysigt iaf. Bra sex både innan vi somna och när vi vakna :D


Sen fick jag ta tag i städningen + tvätt. På kvällen va vi på bio och innan dess blev det öl/cider på uteservering. Gick med hans kompis och dennes flickvän. På gränsen till dubbeldejt... Jag frågade grannen vad han sagt om mig.. vad jag följde med honom som.. det hade han inte funderat över, men vännen visste nog vad vi pyssla med. Lördag natten spenderades hos mig. Mys! Riktigt mysig helg och bara njuta av att vara tillsammans innan vi skildes åt för sommaren...


Innan jag åkte blev det dock ett mindre kul samtal.. Om känslor osv.. Att han tyckte att jag gett honom förhoppningar iom mitt beteende. Vilket jag ju inte tycker med tanke på hur många ggr jag förklarat att jag inte känner så för honom. Jag tycker verkligen om honom, men det är inte kärlek. Det skulle vara en alltför stor lögn att bli ihop. Dessutom rent meningslöst när vi inte kommer ses på flera månader och han förhoppningsvis kommer plugga på annan ort i höst.


Jag vill bara leva i nuet och njuta av det vi har. Jag trodde han hade accepterat att det var det han fick och tog chansen.. Men tydligen inte. Så nu känns det dumt som fan. För jag ville verkligen inte såra honom.. Gjort är gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar