20 juni 2010

Lycka! Här händer det saker...

Detta är inlägg nr 500 och kände att jag gärna ville ha något speciellt att skriva om då, och då det inte har hänt något det senaste har jag valt att vänta. Och nu händer massa massa på en gång.


Som jag skrev förra veckan så sket ju sig träffen med drömkillen :P Har inte tänkt mycket mer på det i veckan. Igår kväll hade vår gemensamme vän skrivit något om killen i sin status på fb, varpå jag kommenterade. Efter någon timme får jag sms från okänt nr. Står inget namn, men ganska uppenbart kommer det från drömkillen ;-)


Nu har vi smsat hela gårdagkvällen och hela dagen idag med :D Och nu är jag inte mindre intresserad av att verkligen träffa honom!! Sjukt störigt att jag åker till Norge om en vecka och är på landet nu. What to do!?


Verkligen sjukt trevlig och lever upp till alla mina förväntningar så här långt. Han verkar också klart intresserad med tanke på alla sms och längden på dem etc. Inte direkt några booty calls. Det hela har varit väldigt barntillåtet. Men väldigt trevligt, med glimten i ögat.


Nu är jag så glad. Let it be! Ska bli spännande att se hur veckan artar sig. Man vet aldrig vad som händer, men plötsligt öppnar sig nya möjligheter. Kanske tar jag en omväg hem igen över midsommar för att få en chans att träffa honom. Vi får se, vi får se. Fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar