12 juni 2010

Ikväll får jag kanske träffa drömkillen ;-)

För drygt en månad sedan skrev jag om att jag hittat en supersöt kille på fb som jag halvt kärat ner mig i ha ha ha...


http://blogg.aftonbladet.se/marion/2010/04/hur-kan-man-ta-kontakt


Nåja så illa var det kanske inte, men jag hade ju inte tackat nej att träffa honom. Sjukt snygg och av det jag läst i hans blogg verkar han väldigt trevlig och min stil etc. 27 år ursprungligen från Norrland, icke akademiker. Vad mer kan man begära? ;-)


I alla fall är det så att han är nära vän med gamla kompisar hemifrån. Och denna veckan är jag ju hem-hemma så att säga. Invigde då gamla bästisen i mitt intresse. Hon själv känner inte killen så väl men har ju träffat honom och säger att han säkert vore perfekt för mig ;-) Så vi ska försöka styra upp en utgång i helgen, dvs ikväll där hon bjuder in sin nära vän som i sin tur är bästa vän med killen.


Så om allt går enl planerna får jag kanske träffa honom ikväll =D Spännande! Vore bara kul och se om det är lika bra i verkligheten så att säga.


Nu finns det tyvärr några mörka moln på himlen. Jag är fortf fruktansvärt förkyld sedan en vecka tillbaka. Jag kan tala om att det är imponerande hur mycket slem kroppen kan producera. Härligt rosslig slemhosta, vilket jag iofs inte bryr mig så mycket om. Det som är störande är ju allt jävla snor. Blä!! Hur många ggr kan man snyta sig på en dag. Nässpray hjälper en stund, men sen kommer skiten tillbaka. =( Dessutom har jag mens, men ja det är väl inte som att jag tror att det kommer gå så långt ha ha, men det får en alltid att känna sig mindre het.


Igår var jag på stan och handlade ytterligare födelsedagspresenter till mamma. Blev lite mer shopping. Två toppar och ett bälte och sedan lite second hand smycken som jag hittade också =D Usch jag är en dålig människa.


Nu ska jag hotta till mig för ikväll.. Återkommer senare om hur det gick :D

1 kommentar: