11 juni 2010

Dagens shoppingskörd =D

Idag har jag varit på Nelly Store i Borås =D Tänk alla mina älskade kläder samlade på ett ställe och till minst halva priset. 3 h kaotisk shoppande blev det, vilket resulterade i nedanstående + ytterligare en topp/klänning som inte finns på hemsidan längre.


Tycker den där armyklänningen är skittuff. Köpte en likadan fast militärgrön åt lillsyrran i födelsedagspresent. De kostade 100 kr/st. Samma för den till vänster. Det söta fodralet från Elise Ryan fick jag för 280 =D Fynd! Det som var dyrt var Fornarinajeansen i Boyfriend-modell (dvs loose fit/baggy) för 700. Tyckte de var riktigt snygga och sköna. Och i butik kostar de typ 1500. Onlyjeansen tyckte jag va halvcoola och kostade 225 kr. Det är svårt att inte slänga ner dem i korgen då :P Jag är ju svag för spets.


Frill One Shoulder Dress SEK 279, Rare Fashion - NELLY.COM Button Military Dress SEK 199, Rare Fashion - NELLY.COM Lace Cup Tulip Dress SEK 429, Elise Ryan - NELLY.COM Betty Pant SEK 1549, Fornarina - NELLY.COM Prince Medium Lace Jeans SEK 499, Only - NELLY.COM


Blev ytterligare två plagg åt lillsyrran. Se nedan. Hoppas de passar.


 


Ollie Shorts SEK 449, Vila - NELLY.COM Palette Sweat Top SEK 249, Vila - NELLY.COM


Button Military Dress SEK 199, Rare Fashion - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar