24 juni 2010

Fortsatt kontakt och förslag på träff

Fortsatt smsande varje dag sedan i fredags kväll. Går bara framåt.


I förrgår la jag korten på bordet och skrev att jag gärna ville träffa honom innan jag åkte och kunde tänka mig en liten omväg förbi hemstaden. Tyvärr jobbar han till 20 ikväll och börjar 10 imorn och åkte direkt efter jobbet till midsommarfirande. Så han kände att det blev lite stressigt att isf ses för någon timme ikväll för att då speed dejta och lära känna varandra under press. Känns väl som rätt beslut, när jag egentligen inte har tid att åka hem. Men samtidigt tråkigt förstås.


Känns både spännande och jobbigt att åka iväg till Norge nu. Ser väl inte direkt fram emot att jobba, och sitta ensam på en öde ö typ :P Men det verkar vara vackert och speciellt där ute. Inte så speciellt norskt dit jag ska. Hoppas tiden går fort.


Vi kommer iaf fortsätta hålla kontakten och det känns jäkligt bra. Vi funkar bra över sms iaf. Men efter tidigare erfarenheter när jag blivit besviken hade jag ändå velat träffa honom innan. Känns som man kommer bygga upp jävligt stora förväntningar på 2 mån annars som han kanske inte kan leva upp till.


Man får försöka ta det för vad det är helt enkelt.Ingen kan veta något om framtiden.

4 kommentarer:

  1. Ooh, sånt där är jag expert på! Berätta om dina dåliga erfarenheter, för när jag sms'ar med en brud går det hur jävla bra som helst! Sen när vi ses i verkligheten blir jag världens tråkigaste istället :S

    SvaraRadera
  2. I det fallet jag tänker på specifikt egentligen så hade det mest med attraktion att göra. Jag tyckte han såg ut som en tönt och kände mig helt enkelt inte attraherad av honom. Inte som på de bilder jag sett liksom.

    SvaraRadera
  3. Låter spännande!!! Hoppas ni får till en träff och att det "blir" något!!! Du verkar väldigt intresserad och sådär härligt förälskad=) håller tummarna för dig!/er=)..Ha en jättefin midsommar med dig nu!!! //Sarah

    SvaraRadera
  4. Japp hoppas också att vi får till en träff, men det tror jag nog.Du får inte säga sådär! Jag försöker ju hålla igen på mina känslor som gärna springer iväg. Intalar mig själv att detta är en kille jag inte ens träffat och bara smsat/msnat med en vecka.

    SvaraRadera