8 juni 2009

Having the time of my life!!

Wow har det helt fantastiskt med sötnosen i Sthlm. Hunnit med grönan, träffat hans vänner, ätit massa gott osv. Var inne på Ben and Jerrys glassbar i gamla stan. Sinnessjukt gott och efter det hitta jag en underbar affär som sålde mina favoritväskor från Frris & co mm. Kom därifrån med två nya väskor :S Så här bränns det pengar, men får jobba in det i Norge senare i sommar.


Vi har också vart lite wild and crazy och bokat en weekendresa till Rom i slutet av sommaren. Tror det blir super, men klart det känns lite nervöst när man bara känt varandra drygt en månad. Han har inte vart där och var en av hans drömresor. Jag har redan varit där, men älskar Italien och vill gärna åka dit igen.


Nu är sötnosen på jobbet, men kommer hem om drygt 2 h. Längtar! Så jag har legat och sovit halva dan :P Tänkte hoppa in i duschen nu så jag är fin när han kommer hem. Vi har det så mysigt ihop! Det är nog vi två nu I guess, men har ju inte sagt rent ut om vi är tillsammans eller ej.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har! I färger och så, menar jag - jag har aldrig varit in hos dig, så jag vet inte vad du skriver...

    SvaraRadera
  2. Tack! Blev rätt nöjd med nya designen efter blogguppdateringen.

    SvaraRadera
  3. Alltså, det finns folk med marion-abstinens här!!

    SvaraRadera
  4. Ha ha du är för söt! Tänkte precis skriva lite, men det händer inte så mycket i mitt liv helt enkelt.

    SvaraRadera