3 juni 2009

Konstiga trackbacks

Märkte imorse att jag fått flera trackbacks, något jag inte fått förut och undra varför så många helt plötsligt citerat min blogg. Klickar på länkarna till hemsidan för att se vad det handlar om och hamnar på en sida som säljer läkemedel på nätet.


Usch, verkligen inget jag vill förknippas med! Letade efter hänvisningar till min blogg där och hittade inget. Himla skumt! Nån mer som vart med om samma sak? Det kanske är jättevanligt, bara att inte jag vart med om det innan. Tyckte det var lite obehagligt iaf.

2 kommentarer:

  1. De här trackbacken är spam helt enkelt..många som blivit drabbade av eländet!

    SvaraRadera
  2. Hej!Ja,jag märkte idag att jag också har fått trackbacks,bla av en sida som säljer läkemedel.Jag fattar inte ens vad trackbacksen är till för?

    SvaraRadera