30 juni 2009

Äntligen hittat rätt!! Även i sängen =D

Äntligen har jag träffat den perfekta killen även i sängen. Kanske beror på min inställning från början också. Var trots allt 2,5 år sedan jag hade förhållande och 5 år sedan jag påbörjade ett förhållande med en ny person. För mig har det nog lite avgjorts iaf i början hur det kommer bli. Är det inte så exprimentellt från början blir det svårare att övergå till det. Alltid svårare att föreslå nya saker efter 2 år tänker jag. Kanske beror det på någon slags slentrian och har man inte exprimenterat så mycket från början och helt plötsligt skulle börja med det kanske det skulle vara lite som ett misslyckande. Alltså att det skulle uppfattas som "jaha har hon velat detta hela tiden, men inte vågat säga något"..


Iaf under mina 2,5 år som singel har jag ju hunnit avverka en del partners varav de flesta iofs varit one night stands. Några har varit lite mer, men som högst 5 veckor i följd. Nu är något mer seriöst på gång och kanske kan jag säga att jag är i ett förhållande... Och jag tror jag hunnit utvecklas rätt mycket. Ffa vad gäller initiativ även om jag inte var så lam innan ha ha så har jag inga problem med att visa vad jag vill även med någon jag inte känner väl.


Det här "förhållandet" som inleddes med något som var planerat att bara bli ett sjyst one night stand över valborg. Han var snygg med snygg kropp från Sthlm. Dvs jag behövde inte träffa honom mer och det behövde inte bli så komplicerat ha ha..Och komplicerat blev det. Eller egentligen inte för det har känts rätt redan från början. Då blir det inte så komplicerat. Ja vi har avståndet, men det är jag och han och så det ska vara!


I sängen inleddes det hela med att jag på fyllan började fråga ut honom vad han gillar i sängen (stackaren), något som han påminde mig om gången efter vi träffades.. Lite pinsamt, men som sagt jag är rakt på sak. Kanske för rak på fyllan uppenbarligen ha ha. Men ribban lades redan då och har utvecklats precis dit jag ville. De senaste killarna jag haft lite mer regelbundet sex med försökte jag ju leda in på lite annat, men de var lite för blyga och lite för vaniljsex för mig.


Inte nog med att vi klaffar på alla andra plan så även i sängen. Tror det är rätt viktigt att vara på samma plan experimentellt sett om inte någon ska bli besviken eller den andra känna sig pressad. Vi har det iaf väldigt kul och är öppna för att testa nya saker osv. Gillar att busa med varandra tihi.


Nu längtar jag efter nya stunder med sötnosen i sängen och förra veckan beställde jag lite nya sexleksaker :D som jag hoppas kommer imorn. Denna veckan har jag dock mens så vet ej hur sugen jag kommer va på att prova dem, men egentligen är det ju roligare att inviga dem tillsammans så lika bra att hålla sig till tåls tihi.

2 kommentarer:

  1. Jag förstår mig inte riktigt på såna som inte ens vill experimentera. Det gör ju allting mycket roligare och förhoppningsvis skönare. Funkar ju inte alltid men då har man iaf provat :)Man måste ju gambla ibland, man orkar inte stå på samma punkt och trampa hela tiden...

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet, men inte för att de senaste varit så motsträviga, men tror inte de själva skulle ta initiativ och är tveksam till hur mycket de uppskattade det hela.Jag menar man kan ju alltid göra saker för den andra för att den gillar det (inom vissa gränser), men om jag vill att någon gör något på mig som jag gillar blir det betydligt mycket mer upphetsande om personen i fråga också verkar gilla det hela.

    SvaraRadera