27 okt. 2010

Vardagsliv - bradagsliv

Undrar om min blogg är mindre intressant när jag mår bra. Borde för visso hända mer när man är singel ha ha. Men nja nu gör det ju inte det. Fast det är ju på ett sätt ganska självvalt. Hur ska man träffa någon när man inte går ut, har skola hela dagarna, kommer hem och pluggar och tränar typ. Step up ger ju kanske inte de bästa oddsen att hitta en snygg, hetro kille heller ha ha ha.


Jag är bara så glad för jag går världens roligaste utbildning. Är klar med den om 1,5 år och får göra roligaste jobbet varje dag och få betalt. En dag i skolan nu för tiden är för det mesta väldigt givande, lärorik, spännande osv. Tror det finns få studentgrupper som tycker skolan är så kul som vi =D


Nu sitter jag och lyssnar på senaste Håkan-albumet. Det skall ju tydligen vara bra. Så jag har det rätt bra här när jag sitter ensam och pluggar en oktoberkväll. Tror inte jag skrev att jag färga håret i måndags heller. Förnyelse är alltid fint.


Det mesta är rätt bra och även om jag gillar skolan behöver jag lite helgvila, speciellt som jag ska vara i skolan till 24 imorn. Funderar fortf på festen på fredag. Tror bara inte det skulle vara en bra idé att göra något dumt. Men det kanske finns andra intressanta människor där. Who knows. Känner jag mig själv kommer jag vara död och sluta framför tvn som vanligt en fredag kväll. Äppelpaj och film har blivit vår tradition de senaste helgerna.


Då tycker jag livet är rätt bra ändå!

13 kommentarer:

  1. Haha precis som min blogg, den är astråkig så länge jag är på bra humör :D

    SvaraRadera
  2. Tack! Dissar du min blogg nu också :P

    SvaraRadera
  3. Kan jag lova att jag gör :D Men det kan ju vara positivt ändå, det är ju kul för dig att du mår bra, men tråkigt för oss bloggläsare (även fast vi såklart är glada för din skull =p) :)

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Är det bäst med deppiga inlägg eller inlägg med patetiska raggningsförsök eller vad är det du saknar? Dessutom hade jag kunnat va mer glad och odräglig om jag hittat kärleken igen ;-)

    SvaraRadera
  5. Hehe, ska jag vara helt ärlig så är det bäst med mer frekventa inlägg :D Men annars är jag ju ett ganska stort fan av själva uppraggningsprocessen :)

    SvaraRadera
  6. Ja ja jag tycker jag skrivit ganska bra senaste tiden ju. Det händer ju inte så mycket i mitt liv. Så du tycker jag ska fatta intesse för någon och berätta vad jag gör för att försöka få honom dit jag vill?

    SvaraRadera
  7. Ja nu börjar det hända saker här på bloggen :DPtja, det är alltid kul att läsa om vad du har gjort och hur han har reagerat och sånt =)

    SvaraRadera
  8. Jag ligger runt bara för er skull kära läsare ;-) Måste ju ha något att skriva om. Det är ganska tjejigt va ? Vi är analyserande varelser. Typ jag gjorde så han reagerade så, tänkte han så osv...

    SvaraRadera
  9. Bra initiativ där :D Idétorka på bloggen, då äre bara ut o ligga runt lite :)Tjejigt eller inte, det är intressant iaf :)

    SvaraRadera
  10. Vad gör man inte för skapandets skull ;-)

    SvaraRadera
  11. kul blogg! vad pluggar du ???

    SvaraRadera
  12. Tack!Tyvärr vill jag gärna försöka hålla på min anonymitet, men man kan säkert ana sig till vad jag pluggar när man läser min blogg. Hoppas du forts läsa iaf

    SvaraRadera