15 okt. 2010

Jag har en idé!

Efter att snart börja ge upp hoppet om att hitta någon vettig före 30 kom jag på en fin idé ikväll.


Minns ni när man var liten och det låg figurer i typ flingpaketen. Minns speciellt Tom och Jerrykexen som man alltid satt och grävde i för att få ut en liten ful plastfigur i botten. Men lite som med kinderägg är det väl själva grejen. Ha-begäret sätter in och nyfikenhet på vad man ska hitta just den där gången.


Så över till min idé. Varför finns inte perfekta män i botten på flingpaketet. För jag börjar då ge upp vart fan man ska hitta dem. Det hade liksom varit lite enklare så. Min kompis tyckte det var en dum idé för att folk skulle äta så mycket flingor då och aldrig gå ut. Men då får man väl ha en sort man får visa leg på för att få köpa ;-)


Om inte annat kom jag på att jag har en "grow a boyfriend" liggandes i en låda som jag fick av mina fina flickor. Tänkte den kunde ligga tills jag verkligen behöver den. Är bara rädd att han inte kommer ge så mycket kärlek och värme som jag behöver. Även om det är skönt att slippa bråken =)
grow.jpg

6 kommentarer:

  1. Ptja, själv ligger man ju och skriver från botten av ett flingpaket :D

    SvaraRadera
  2. Fast vi har väl redan konstaterat att du aldrig skulle leva upp till mina krav ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha ja visserligen, antar att det är såna flingor som du inte tycker om :D

    SvaraRadera
  4. Aså nu har jag ju aldrig hittat nån kille i botten av ett flingpaket. Så även om det inte är något som skulle funka i längden hade det ju vart kul om det hände liksom ;-)

    SvaraRadera
  5. Haha, en dag så kanske? :D

    SvaraRadera
  6. Ja som triss. En dag händer det =)

    SvaraRadera