31 okt. 2010

Självförtroendedipp ledde till något dumt

Palle här kommer utlovad update!

Ja det blev ju utgång igår. Var ju rätt småfull när jag drog mig neråt stan. Så det började bra. Träffade mina vänner där. Sen blev det att vi stod i kö och knödde en timme. Det är alltid segt, men kunde ju va värt det..


Dock redan i kön när man kolla sig omkring kände man att shit vad folk är unga här... Men det kanske fanns bättre där inne... Det gjorde det inte! Nog för att jag haft lite åldersnoja senaste tiden eller iaf skojat om det. Men detta vara första gången jag seriöst kände mig gammal!!


När man spanade runt dansgolvet och såg tandställningar och finniga småkillar typ... Usch! Det var inte ens värt det för ett hångel. Inte för att de kanske var så fula utan bara för att man kände sig som en pedofil som spana på dem. Kände mig som den pinsamme äckelgubben man brukar ha midlidande för när man är ute...


Och när jag gick hemifrån kände jag mig ändå jävligt snygg. Hade duschat, rakat benen, fixat håret och lagt ner en del energi på sminket osv. Men där ute kändes det knappt som någon tittade efter en.. Troligtvis av samma orsak att jag var alldeles för gammal för dem... Uhhh riktigt illa var det. Min kompis som vart där förut skämdes för att ha dragit med mig eftersom det aldrig varit sånt fjortishak de andra gångerna hon vart där.


Det sluta med att vi gick till Burger King och tröståt. Sen kom jag hem vid 2-tiden och började snacka med killen jag vet är intresserad av mig. (har skrivit om honom här tidigare). Så det slutade med att han bjöd över sig själv. Vi satt och snacka några timmar sen hade vi sex.


Vad gör man inte för lite bekräftelse?... Jag visste ju att det skulle hända förr eller senare bara jag var tillräckligt uttråkad. Grejen är liksom att han är 4 år yngre och jag tycker inte han är så snygg heller och lite för dryg Sthlm:are dessutom... Men jag slapp sova ensam och sexet var helt ok.


Största problemet var bara att han var så jävla tyst. Nu är det ju inte så att jag vill ha en porrfilmsstånkande tysk i sängen. Men lite gensvar hade ju suttit fint. Typ veta om han uppskattar det. Att inte änns höra när han kommer tycker jag är rätt avtändande. Speciellt eftersom större delen av min njutning sitter i att tillfredställa killen. Så det slutade med att jag blev avtänd av att liksom inte veta om jag gjorde det skönt för honom eller ej. Han fick ju inte mig att känna mig så het då liksom.


Men i slutänden var det väl ändå värt det. Vi hade trevligt. Låg och snacka en del och myste osv.Lite närhet behöver jag alltid. Dock försvann hela denna dagen iväg när jag hade tänkt plugga.. Ja så går det igen.


Så får vi se vad detta leder till. En ny granne kanske? ;-) Han bor ju 100 m härifrån he he. Smidigt om man vill ha någon att sova med iaf... Och han känns definitivt inte så invecklad som den "riktige" grannen...

7 kommentarer:

  1. Lammkött! :DTråkigt att han va knäpptyst ju. Träffade en sån brud förut. Helt jävla knäpptyst, blickstilla och stängda ögon.

    SvaraRadera
  2. Ja men jag är ändå sån som säger ifrån. Typ är det skönt? Ursäkta att jag frågar men du är så tyst så jag vet ju inte om du gillar det!Och han sa nåt om att han bruka va tyst och inte var den stönande typen. Men aså nån reaktion vore ju fint. Annars känner man sig ju jävligt kass som inte ens märker när han kommer. Störigt! Snacka igår med en kille jag dejta för 2 år sen och som jag är bra vän med nu och han sa bara ha ha sådär sa du till mig med. Och jag tror inte han tyckte det var något fel på sexet då vi var ju nästan ihop drygt en månad. Som sagt jag blev ju bara helt avtänd till slut för att det inte kändes kul. Jag älskar ju att exprimentera och få gehör osv. Typ om man rider och testar lite olika tekniker för att se vad som går hem. Får man då ingen reaktion känns det som det inte spelar någon roll vad man gör och man tappar engagemanget helt enkelt. Tyst, stilla och stängda ögon låter obehagligt. Hade hon vart kall också hade hon ju lika gärna kunnat va död ha ha!

    SvaraRadera
  3. Haha ja alltså jag var tvungen och fråga flera gånger typ "ska jag fortsätta" och "vill du att jag ska sluta?" men jag fick ändå inget svar... Var ju helt ovärt och det gick ju inte för nån av oss så... Efteråt kunde hon knappt prata om det heller. Väldigt komplex människa det där, och synd på det värdelösa sexet, för i övrigt så passade vi ganska bra ihop. Men fan, blev för mycket sexuell frustration från min sida så vi började bara bråka till slut, och så var det med det dejtandet, haha :p

    SvaraRadera
  4. Ja det är nästan värre som kille också. För har man riktigt otur och hon blir sur på en kanske man blir anmäld för våldtäkt eller nåt. Jag förstår absolut om du inte ville forts träffa henne. Det funkar ju inte om det ska va så. Visst man kan kanske va lite blyg i början eller nåt, men man ger nog upp ganska fort ändå. Helst ska det bara klicka tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Ja fyfan, det har jag inte ens tänkt på :sAlltså jag ville fortsätta träffa henne. Men då ville jag fan ligga med henne också.Jag gillar när det tar ganska lång tid annars. Man lär känna varandra rätt bra och det är typ så att man inte vågar ta på varandra för man är för osäker på vad den andra tycker :) Sen när det väl händer nåt och alla spärrar släpper, då mår man fan bra =)

    SvaraRadera
  6. Jag är väl lite mer kär i passionen och det förbjudna osv. Då jag haft mina bäst sexupplevelser. Och nej inte förbjudet i den bemärkelsen att den andre inte vill!!!För pryda och blyga killar är inte min grej. Hmm I'm a slut :P Har knappt sovit med en kille jag inte haft sex med. De flesta av mina ex hade jag sex med första gången vi träffades också...

    SvaraRadera
  7. Haha :D Tur smaken är som baken =D

    SvaraRadera