31 okt. 2010

Dansa din djävul

Kvällen tillbringades med vin och glass framför tvn tittande på Så mycket bättre där de tolkade Thomas Di levas låter. Vilket fick mig att förstås sätta på dem på spotify. De funkar perfa efter några glas vin :D


För ikväll bär det ut.. eller utför. Nej det får vi inte hoppas. Har jag avslöjat mig att jag inte har 0 i promille längre? Iaf så lyckades en kompis lura med mig ut. Alltför många toffliga hemmakvällar senaste tiden. Och ska jag va ärlig gillar jag ju dem. Inget ont om idol och tacos och äppelpaj.


Det var verkligen inte tanken för jag var lika trött som vanligt efter lördagens sedvanliga eftermiddagsträning. Men prat om utgång fick mig att hoppa in i duschen, raka benen mm... Och sen av bara farten fixades håret, sminkades ögonen och drogs på en riktigt fin het klänning jag inte använt innan. Konstigt va? Sen hoppade vinet fram och glaset hamnade i handen på mig. 2 timmar senare sitter jag nu och skriver detta.


Inte så långt tills man ska gå hemifrån heller. Hoppas på trevlig kväll. Dansa har jag längtat efter. Ett hångel hade inte vart fel. Har borstat tänderna kvällen till ära ha ha ha.. Wish me luck good people!

11 kommentarer:

  1. Ha en toppenkväll! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej jag har borstat tänderna, ska vi hångla? :D Lycka till! Och vi vill ju såklart ha ett uppföljnings-inlägg imorrn :) Själv ska jag gå och lägga mig nu, wooho, kul lördagskväll? :p

    SvaraRadera
  3. Det var så jag hade tänkt spendera lördagskvällen. Jag va så jävla trött kl 18 och kände mig som en jävla pensionär. Visst kan vi hångla. Jag är uttråkad. Ska snart gå hemifrån. Nu jävlar. Hoppas det finns nån över 20 som ser hyfsad ut tack!

    SvaraRadera
  4. Haha, det gick sådär va? :D Iaf om man ska döma av det inlägget jag läste nyss :p

    SvaraRadera
  5. Ha ha jag skrattade när jag läste om mitt inlägg i nyktert tillstånd samtidigt som jag tyckte det jag skrivit var så jävla skönt. Man kanske borde va full oftare så man blir lika rolig. Sen mitt svar på din förra kommentar är lite av en gåta för mig. Vet inte vad jag tänkte när jag skrev det =P Som sagt inte nykter.

    SvaraRadera
  6. Haha ja det här inlägget var roligt :D Ääh man blir ju inte en helt annan person bara för att man dricker, man tar bara fram en annan sida av sig själv. Det bästa man kan göra är ju att hitta den sidan när man är nykter också, inte dricka oftare :p Den stora jävla frågan är bara hur?Hahahaha, det svaret var ju bäst ju :D

    SvaraRadera
  7. Aså jag tycker jag är ganska skön för jämnan, men det där inlägget var kung. Önskar jag kunde skriva lika underhållande jämt. Men nej tänker nog inte att mer alkohol är lösningen på det.

    SvaraRadera
  8. Hehe, tycker det är nog underhållande även när du är nykter :)

    SvaraRadera
  9. Tackar!! Undrar om ni skrattar med eller åt mig :P För att jag skriver kul eller för att jag gör bort mig så hårt hela tiden ;-)

    SvaraRadera