25 okt. 2010

Uttråkad och bekräftelsesökande

Jag kommer snart bli tillräckligt uttråkad för att göra något dumt. Dvs när det inte händer så mycket på killfronten och man behöver lite bekräftelse kan det hända (ja det har hänt många ggr förut) att man tar ett säkert kort. Nån kille man vet är intresserad av en som man egentligen inte är så intresserad av.


Inte för att jag vet vad det skall leda till...


Just nu har jag ett ev offer, men ska försöka att inte hamna där. Är ganska uppenbart intresserad, men jag är inte alls attraherad av honom. Han är säkert trevlig osv, men han är 4 år yngre än mig och det i sig + att hans utseende inte tilltalar mig (även om han har fin kropp etc) gör att jag inte alls känner mig intresserad.


Men som sagt bekräftelse är ju fint. Något att roa sig med är också kul. Han har bjudit mig på fest på fredag. Så är jag en dålig människa kan det hända att jag går dit. Speciellt med tanke på att den är i mitt hus 100 m bort.


Fast egentligen är jag bara mest glad just nu att inte har några killar i mitt liv som ställer till problem och tandagnisslan. Finns egentligen ingen jag är intresserad av. Ok drömkillen är ju fortf jävligt het och jag hade inte sagt nej till honom, men nu sa ju han nej till mig... Argh! Jag gillar inte att förlora!

6 kommentarer:

  1. Säger ju att du är sugen på lammkött ;D

    SvaraRadera
  2. Nej det är jag inte. Jag är bara uttråkad och det är det som erbjöds just nu =(

    SvaraRadera
  3. Haha, snart är du milf, då är lammkött det enda som kommer finnas :D

    SvaraRadera
  4. ='( Du får inte säga sånt ju! Man blir väl inte Milf förrän man fått barn iaf så det bore ju dröja.

    SvaraRadera
  5. Ääh vafan :D Är man tillräckligt gammal så klassas man nog som milf ändå, tror jag? :o Men visst har du nog rätt egentligen, då får se dig själv som lammkött tills du har barn :D

    SvaraRadera
  6. Tack! Jag va förstås den äldsta han haft också ha ha. Men aså jag vill ju inte ha unga oerfarna killar. Är så trött på lära dem allt jag kan ;-)

    SvaraRadera