1 feb. 2009

Katastrofalt one night stand!!!

Oj oj oj! Drog med mig den trögaste killen nånsin hem igår. Härrom dagen sa jag till en kompis att jag aldrig haft problem med att ta med mig killar hem på det viset att det skulle vara jobbigt att bli av med dem, men nu har jag själv fått uppleva detta! Jag spanade in utbudet på dansgolvet och kom fram till att han var den snyggaste och såg till att han insåg mitt intresse och seda börja vi hångla och gick hem till mig. Redan där var jag väl kanske lite tveksam, men kanske lite för full och trodde att det kanske inte var så illa.


Men shit alltså killen var ju så hårdhänt och jag som normalt verkligen inte har känsliga bröst etc utan brukar be killarna ta i lite mer låg och led och undra vad fan killen syssla med. Hela förspelet och sexet var liksom ryckigt och helt utan känsla och jag kände verkligen att vi inte klickade. Det slutade typ med att jag nästan börja skratta åt situationen för det kändes som vi var i olika världar och det hela gjorde mig bara avtänd istället för kåt, vilket jag trodde han liksom skulle märka.


Men jag gjorde slut på det hela och när han forts försöka att kyssa och smeka mig etc utan att fatta att jag gett upp att det skulle funka fick jag be honom att ge sig och fråga om han tyckte det verkade som jag gillade det hela. Vet inte riktigt om jag fick något svar på det :P Försökte vända mig om för att tydligare visa att det inte skulle hända något mer och då försökte han typ föra upp ett finger där bak och jag typ vad fan sysslar människan med?! Inte för att jag annars ogillar det hela, men man får väl ha lite taktkänsla och man vill ju va sugen innan för att tycka det är upphetsande!


Jag sa iaf ifrån att han va alldeles för hårdhänt och när jag vakna igen och han börja försöka igen så var det ju bättre och man börja bli lite sugen, men nej det blev inte så mycket bättre. Trodde kanske att det berodde på att han va full på kvällen att han va så hårhänt och utan nån taktkänsla och att det skulle bli bättre på morgonen, men det verkade inte vara problemet.


Det är med sådana killar jag undrar om de nånsin haft en flickvän. Nog för att inte alla tjejer gillar samma saker, men kan någon ha gillat den behandlingen? Usch! Jag har nog fortf en kille som jag rankar som sämre, men han var mer död fisk nästan så får ge denne killen cred för att han åtminstone försökte.


Det hela slutade med att jag verkligen ville ha honom därifrån, men inte hade hjärta att säga det rakt ut. Med tanke på hur många ggr jag dissat honom under natten och dragit mig undan när han försökte kyssa mig och typ tagit bort hans händer när han smekte mig trodde jag typ han skulle bli sur eller typ skämmas eller nåt och gå hem, men nej det funka inte heller.


Till slut så kläcker han frågan "du vill att jag ska gå nu va?" Vad svarar man på det? Det blev nog mest en talande tystnad. Han börja prata om att en dusch ju varit trevligt o bla bla och jag tänkte bara snälla människa ge dig. Har du ingen taktkänsla alls!? Han typ "för jag kan stanna lite längre om du vill". Ha ha det hela var skrattretande.


Tidigare hade han pratat om frukost så när jag va pigg och ville gå upp kunde jag inte med det för jag tänkte att jag skulle bli tvungen och bjuda honom på frukost då eller nåt och det var jag verkligen inte sugen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar