2 feb. 2009

Försökte hångla upp min killkompis. Inte bra!

Nu blir det många inlägg, men hade så mycket jag ville skriva om ikväll. Återkommer nu till gårdagen och vad som hände innan jag raggade upp mitt katastrofala ONS. Var rätt full, men hade kul och så illa var det inte, men det hjälpte nog till att omdömet inte var det bästa. Har sedan en längre tid haft en speciell kemi med en killkompis som jag tidigare skrivit om att jag var rädd att jag höll på att falla för i höstas.


Nu blev det ju inte så då jag rådfrågade några vänner som inte rekomenderade mig att satsa på honom + att vi är vänner så då la jag ner det hela rätt snabbt. Iaf var vi på samma fest igår och vi har en rätt speciell relation och väldigt öppna mot varandra. Vilket t.ex innebär att han gärna kommer fram och klämmer mig lite på rumpan och sånt. Nu menar jag inte detta på nåt slags mansgrisaktigt, sexistiskt sätt utan vi tycker båda det är kul. Har den typen av relation med flera killkompisar för övrigt.


Men som sagt vi har vid flera tillfällen haft det rätt hett mellan oss och det har legat något i luften och igår var väl inget undantag. Jag ska inte ljuga om att jag är rätt dragen till honom. Han är verkligen min typ av kille på flera sätt även utseendemässigt. Det hela började med att han kom och tog mig på brösten ha ha. Jag hade en rätt slutty klänning på mig igår och för att vi skulle bli kvitt fick jag ta honom på kuken sen typ ha ha.


Vet inte exakt hur allt hände men vi snacka och vi har inga problem med att kramas och vara fysiska som ni kanske förstår av ovanstående text. Men det hela blev mer och mer intensivt och hett och jag som då hade sämre omdöme tog tillfället i akt och försökte hångla upp honom. Nu gick ju inte det riktigt hem trots att vi var tätt omslingrade och att man kunde ta på den sexuella kemin. Han sa att han vet att vi kommer ha sex nån gång innan vi slutar, men att han just nu tänkte för mycket. Vet inte riktigt vad det skulle betyda men jag försökte få honom på bättre tankar och förföra honom. Jag vet ju att han ville ha mig med. Ha ha eller så e jag bara blond och missuppfattar allt.


Börja skämmas som fan efteråt. Att bli dissad av nån man försöker hångla upp har jag inga större problem med, men när det nu var en vän som jag gärna vill forts ha som vän och tycker mycket om kändes det rätt illa. Så imorse smsade jag honom och skrev bara kort förlåt och att jag skämdes. Som tur var fick jag snabbt svaret att jag inte skulle göra det och att vi bara haft kul. Skönt!


För att känna att jag inte hängt upp mig på honom såg jag till och ragga upp nån annan och såg också till att han såg att jag gick hem med nån annan för att ytterligare ångra att han sagt nej. Chansen kanske inte kommer igen. Skönt att iaf känna att jag inte har några känslor för honom mer än som vän och att jag inte skulle nej till sex med honom. Tror vi hade kunnat ha rätt kul i sängen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar