5 feb. 2009

Katastrofsexet hörde av sig!! - livets ironi

Ha ha ha ha livet är verkligen ironiskt aså. Jag fick precis ett sms från killen i lördags. Han måste skämta. Jag tänkte att han skulle höra av sig eftersom jag dissa honom och inte var ett dugg intresserad för det är endast de killarna som hör av sig tyvärr. Tänkte dock att nej så illa som det va kan han väl ändå inte höra av sig, men det gjorde han alltså. Fråga om jag va fri nån dag i helgen. Ha ha ha

Fattar ärligt talat inte hur han tänker. Vi snacka knappt så han vet typ inget om mig så det kan ju inte va mig som person han är så intresserad av och vi klicka ju inte alls och det lilla vi prata kändes det inte som vi hade nåt gemensamt. Sexet va ju superdåligt och jag totaldissade honom flera ggr i sängen och typ mer eller mindre slängde ut honom. Kan inte nån förklara för mig varför han hör av sig då? Kan han va så desperat att han tar vilket sex som helst och tror han verkligen att jag skulle vilja göra nåt med honom igen efter att jag så tydligt visat att jag inte uppskattade hans moves i sängen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar