17 feb. 2009

Jag vill ligga!

Konstigt att man kan bli så desperat när det bara var 2,5 vecka sedan sist. Alltså om man är singel och inte van vid något regelbundet. Kan ju bero på att det var helt värdelöst då. Var 4,5 v sedan jag senast hade sex med grannen :(
Han säger att jag dödat hans sexlust. Vad han nu menar med det. För jag typ jaha så jag har "turned you gay" eller vad, men han visste bara inte. Samtidigt säger han att jag höjt hans standard för vem han skulle ha sex med och det låter ju inte så illa...

Kanske blir man mer störd och desperat när man har sin "älskare" runt omkring sig hela tiden och jag tycker vi hade bra sex etc. Och frustrerande när han inte vill mer.. Usch! Jag har vart så desperat i helgen så jag har typ klängt på honom och försökt få honom i säng he he. Inte bra.

Ja och inte hjälper det att jag läser en bok nu som är lite av sk "tantsnusk". Det är iaf mycket sexscener och det gör inte det hela bättre. Jag vill ha nån som är bra, villig och vågad och som gärna provar nya saker etc. Trött på allt skitsex man får med one night stand

18 kommentarer:

  1. att du inte går och lägger dig då?

    SvaraRadera
  2. Jo fast vill ju inte ligga ensam och vill helst inte sova i sängen... utan göra annat där

    SvaraRadera
  3. Ha ha ja det har inget med bajssex att göra iaf om det var det du antydde. Men ja riktigt fumligt dåligt fyllesex t.ex. eller unga killar som inte vet vad de sysslar med. Sex som kanske är så dåligt att man ångrar att man tog med nån hem...

    SvaraRadera
  4. finns det inga kackerlackor eller nåt då=)

    SvaraRadera
  5. Ha ha ok, men det hjälper inte mig just här och nu

    SvaraRadera
  6. Tss nejtack. Dammråttor i bästa fall. Men jag vill ha en het man där ju!

    SvaraRadera
  7. Det där låter bara sjukt. Jag tror det är lättare att gå ut och hitta nån. Iaf när man är tjej ha ha. Eller att ordna saken på egen hand.

    SvaraRadera
  8. kan du inte bara skära upp en nallebjörn och häva i värmekuddar?

    SvaraRadera
  9. nä de va inte bajs sex jag tänkte på, så vad är dom vanligaste felen killen gör då som får tjejer att tröttna på dåligt sex?

    SvaraRadera
  10. eller får du väl bara låtsas...själv ska jag kolla på någon skräckfilm snart=)

    SvaraRadera
  11. Slickar dig dig på halsen, brösten...

    SvaraRadera
  12. Jo men sånt kan jag få från sexnovell etc men jag vill ha äkta vara :(

    SvaraRadera
  13. 1) Tar i för hårt eller alldeles för löst och är inte det minsta lyhörd eller observant om man verkar gilla det2) Egosex. Dvs att han inte ens försöker göra det skönt för en. För man t.ex. en hand nedåt är den där 10 sek och sedan bryr han sig bara om sig själv igen. 3) Hetsig, stressad och t.ex. ska byta ställning en gång i minuten eller ska trycka in den innan man ens börjat bli våt.Personligen ligger stor del i min njutning av att tillfredställa killen jag har sex med och om han inte visar det minsta intresse av det samma är det rätt avtändande skulle jag säga.

    SvaraRadera
  14. Jag är också grymt leksugen, kanske slå våra påsar ihop?!

    SvaraRadera
  15. Du vet vad jag har sagt...hur vore det om du tog till dig av det någon gång?

    SvaraRadera
  16. Du, Lund är nära... Om du vill?!

    SvaraRadera