16 dec. 2008

Aj min stackars rumpa igen!

He he sist jag skrev var det rätt synd om mig som blivit akut matförgiftad typ. Denna gången vart det tog skinkan som tog skada. Skrev tenta i fredags och bestämde mig för att ha en bra tentafest. Eftersom inte så många andra klasskompisar verka så sugna blev vi till sist 5 pers som satt och drack och iofs hade trevligt, men lite få kanske. Jag hade sedan länge bestämt att jag skulle bli riktigt full :P Och det lyckades jag bra med.


2 cider, 2 glas mousserande, 1 drink och en shot senare vart jag lagom berusad. He he. Men fortf en riktigt skön fylla när man va riktigt dräggig och hade väldigt kul utan att ha någon känsla av att man snart skulle spy eller sådär. Började bl.a. hångla med min korridorsgranne som jag tidigare gnabbats med. Väl ute dansade jag och var halvt väck iaf hade jag inte så stor koll på vilka andra som var utan jag skulle bara ha kul!!


Letade rätt på mina kompisar sen som tyckte det va värdelöst drag och fula killar he he, men jag hade ju kul. Sen dratta jag i golvet he he. Därav måste mitt 6-7 cm stora blåmärke på höger skinka uppkommit. Tänkte inte mer på det då, men på lördag morgon när jag vaknade och kände att det gjorde ont att sitta insåg jag att jag kvällen innan hade trillat he he. Har fortf ett gigantiskt blåmärke!! Men gör inte ont längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar