27 dec. 2008

Fest och kalas varje dag. Borjar langta hem

Efter att nu varit hemma i over en vecka kan jag val saga att jag borjar langta hem. Lat det dar rorigt :P Nja lite kanske. Nu ar jag hemhemma, men vill snart dit dar jag vanligtvis bor. Kalas pa kalas och idag ar jag riktigt trott. Forts all julhets och sedan julafton, juldan hos pappa, igar slaktmiddag hos pappa och idag slaktmiddag har.

Har statt och gjort pajer halva dan kanns det som och snart kommer gasterna. Vi haller pa att duka fram all maten nu och forbereda. Far se vad jag skall ha pa mig ocksa. Imorn ska vi pa nan forestallning med familjen, men innan dess ska jag bara slappa och se pa skidor och sant pa tv!

Vill hem till min goa sang och sen maste jag ju ocksa tala ut med min lilla granne och se vad han har att saga. Borjar bli nyfiken. Helst av allt vill jag bara krypa ner och gosa lite nu. Har behov av narhet. Hittils har dock julen blivit valdigt trevlig och sa som jag ville att den skulle bli :D Nu kallar festforberedelserna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar