16 dec. 2008

Ett perfekt KK

Som jag tidigare skrev började jag i fredags hångla med min korridorare, hade bestämt innan att det inte skulle hända, men ja det blev som det blev. Vart typ mer och mer och sedan övertalade han mig om att det var en bra ide att gå hem och ha sex eftersom det bara var sex och kanske spelade det in att jag inte fått något på 2,5 månad och inte ville bli bronsfitta igen :P


Iaf vi hade sex och efter det skicka jag hem honom och hade lagom ångest när fyllan började släppa. På morgonen efter började vi dock hångla igen och på lördag kvällen hamna vi i säng igen. Dock nyktra denna gång. Tänkte väl att skit samma, han har redan sett mig naken och sex är trevligt. Söndag kväll igen... så ja nu har vi väl börjat nån slags kk-grej.


Fatta hur optimalt. Vi bor vägg i vägg. Vi kan typ ha ett knackningssystem om man är sugen he he. Inga känslor inblandade. Sexet är kanske inte det bästa, men absolut inte det sämsta heller. Just nu är det bara rätt trevligt. Kanske är det lite spännande för att det är lite hemligt och för att vi försöker smyga för resten av korridoren som redan innan detta trodde att vi hade sex för att vi umgicks så mycket.


Jag har så svårt för att inte få känslor för killar, men just nu känns det rätt bra. Vi har kul ihop och sådär och kan snacka om allt, men har snackat om t.ex. på ett så djupt sätt att det inte riktigt känns aktuellt med mer + att jag inte känner mig dragen till honom på det sättet. Inte alls min grej utseendemässigt eller så heller. Då kan man ju fråga sig hur jag kan ha sex med honom (man måste ju bli tänd), men bland det bästa sex jag haft var typ med en ful kille, men är det bra blir man ju upphetsad av tanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar