25 dec. 2008

Hatar folk som "tänker"

Nej nu blir jag bara trött alltså. Snackade med min kära granne på msn härrom dagen och han sa då att han tyckte det var bra att vi var ifrån varandra för han behövde tid att tänka över vad han tyckte om situationen om han verkligen tyckte det hela var så bra.. Och jag försökte fråga vad han tyckte var problemet men han ville inte prata om det över msn utan jag får vänta tills vi ses efter jul.. suck!!

Vet ej om han är orolig för att själv få känslor eller orolig att jag har det eller om det handlar om något helt annat. Vet att vi kanske gått över gränsen för vad som är kk eller ej, men spelar det någon roll om båda är bekväma med situationen. Har kanske blivit lite mycket mys och hångel och sånt. Dessutom sov han hos mig i torsdags vilket inte jag var så bekväm med iaf. Han kanske märkte det.

Om det bara var en fara att såra varandra hade situationen inte varit så farlig. Det värsta nu är ju att vi bor ihop och ses typ varje dag så då kan man inte vara ovänner eller ha en konstig situation. Vi får se vad som händer helt enkelt. Men känns som historien ständigt upprepar sig, med personer som inte vet vad de vill och behöver tänka över vad de vill etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar