17 dec. 2008

Är jag ett otacksamt svin?

Mmmm hade precis helt underbart sex med min granne igen. Såå nice!


Har väl bara ett problem nu och det är att jag kanske delvis skäms lite för att ha sex med honom. Det är väl samhällets normer som spelar in, men förneka inte att man reagerar på en ful tjej med en snygg kille osv. Nu menar jag inte att jag är hetast i världen ha ha, men jag vet att jag kan få snyggare också. Klart inte det är det väsentliga i längden dock, men det spelar ändå viss roll. För det är ju det alla andra ser.


Är jag ett svin som tänker så här? Att han vinner mer på detta än mig. Att det för mig skulle vara ett nerköp och att han är vinnaren. Klart det inte finns en universell sanning i detta, men ändå. Det finns liksom en anledning till att jag sagt det till mina vänner, men det var ju mer för att de frågade och jag ej ville ljuga och att han självmant gärna berättar det för sina vänner.
Det mest irriterande är att en tjejkompis till honom bott i samma korridor i 1 år och han har på mindre än en vecka berättat detta för henne med som ju är kompis till mig med. Ahhh jag är nog bara ett ytligt svin och kanske är det jag som borde vara tacksam som får massa härligt sex!

7 kommentarer:

  1. Du är inte ett svin, men du är ju rätt ytlig och om du hade mer självkänsla skulle du inte ens tänka så här!Handlar det bara om sex och han är bra i sängen så finns det väl inget problem.Jag var tillsammans med en kille i ett halvår som var allt annat än snygg. Han påminde mest om en kortväxt smurf med tjocka glasögon. Men jävlar vad kär jag var i honom. Han hade en underbar humor, han var klockren i sängen och han var otroligt självsäker.

    SvaraRadera
  2. Skitsamma hur man ser ut! Det är ju insidan som räknas i längden! Vem som är "snyggast" i en relation har ingenting med med någonting att göra! Faktiskt! Men om du "går omkring och tycker att han är ful" så håller det kanske inte i längden, för hur ful någon än är brukar man tycka att han är "snygg"/attraktiv om man är kär.

    SvaraRadera
  3. Jo kanske har att göra med självkänslan jag vet inte. En av de killar jag haft bäst sex med nånsin såg inte heller bra ut, men det var underbart. Då brydde jag mig inte så mycket, men det kanske berodde på att vi inte bodde på samma ställe eller att jag hade mer känslor för honom. Det här känns som vänskap + sex och inget mer och då kanske har svårare för att ta den hänsynen när man inte är kär.

    SvaraRadera
  4. Jo klart jag håller med dig i det, men grejen är ju att jag inte är kär. Vi är grannar, vänner och som numera har sex och det är trevligt och praktiskt :P Killar som jag inte alls vart intresserad av kan man ju bli skitkär i när man lär känna dem. Det är jag absolut medveten om.

    SvaraRadera
  5. Menar du att han är vinnaren för att du ser bättre ut än vad han gör? Helt ärligt?Finns det mer poängsystem?Vem har mest pengar? Skönast säng, finast släkt?Sedan kan man räkna samma allt:)

    SvaraRadera
  6. He he usch det låter så illa nu, men vadå jag är äldre mer erfaren och kan ge honom saker han inte vart med om tidigare medan jag visst får bra sex men det är inget hallelujah moment. På dessa ggr vi haft sex har han fått vara med om saker han inte vart med om tidigare etc. Är inte han vinnaren då?Han kanske inte får en lika snygg o sexig tjej i säng igen :P

    SvaraRadera
  7. Tänk om hans poängsystem ser annorlunda ut? Han kanske ser dig som vinnaren;-)

    SvaraRadera