29 dec. 2008

Jag ger upp! Har fatt nog!

Nu borjar det bli dags att aka hemat tror jag. 10 dagar hemma och jag borjar bli riktigt matt pa det. Har forvisso vart valdigt trevligt och over forvantningarna, men nu borjar alla bli lika jobbiga som vanligt, vilket gor mig stressad och bara vill harifran. Var router paja i forrgar och idag har vi kopt ny som verkar funka ok, men vissa problem kvarstar och framkallar irritation som nu ar varre an vanligt da man inte langre kan skylla pa var forra forhatliga router.

I ovrigt brukar all teknik strula har och aldrig nagon som orkar bry sig. Ena toaletten har lagt av, mammas dator ar segare an nansin osv. Den vanliga paniken som brukar infinna sig nar jag aker hem har nu fatt faste.

Langtar hem till lugnet nar man slipper mammas frustration av att ej forsta  sig pa all teknik. Slippa allt tjat pa lillebror att ga upp och att stada. Efter att ha agnat flera timmar pa att hjalpa honom att stada hans rum och trodde att han kanske var pa vag at ratt hall har jag nu insett att han ar ett hjalplost fall. Jag ger upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar