28 nov. 2008

Aj min stackars rumpa :P

Hemsk dag! Mådde bra imorse men började efter en timme i skolan må illa och bestämde mig till slut för att gå hem. Hann dock inte hela vägen hem utan spydde 2 ggr ca 100 m från ytterdörren. Skitkul. Försökte verkligen klara mig hela vägen hem,, men men. Har iaf inte spytt mer sedan dess. Men är så dålig i magen! Gått på toa typ 10 ggr på 8 h så nu börjar jag få ont i rumpan *snyft*.


Ingen konsert ikväll som planerat och lagom kul sätt att fira sin födelsedag. Kan ju hoppas att jag är bättre imorn. Hade tänkt va ledig imorn på födelsedagen och plugga idag. Bara 2 veckor kvar till tentan så börjar få lite panik. Har inte tid att vara sjuk.


Känner mig ändå hyfsat bra efter att ha sovit och vilat en del och fått i mig lite mat. Vet fortf inte om det är matförgiftning eller vinterkräksjuka, men antar att jag borde spytt fler ggr om det var vinterkräksjuka. Så hoppas på matförgiftning och att det är bättre imorn. Vill ju inte smitta någon annan så vore ju kul att sitta ensam imorn :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar