2 okt. 2008

Hjärtat läker sakta men säkert

Igår var en lite bättre dag. När jag vaknade på morgonen bestämde jag mig för att sms:a honom. Något jag funderar på nåt dygn eller så. Kände att det var så mycket som bara snurrade i skallen. Saker jag önskar jag sagt och inte sagt sist. Saker jag ville han skulle veta och saker jag ville veta. Så blev ett långt sms, men blev riktigt nöjd med det och jag fick senare också ett utförligt svar som kanske inte var det jag ville, men det kändes ändå så mycket bättre efteråt att veta att mina tankar hade gått fram.


Känner att det verkligen hjälpte alltså för nu har jag inte ältat allt sedan dess. Eller jag vet att han trots det jag skrev ändå bestämt sig etc. Det känns skönt. Nu är det bara en saknad som nog är svår att avhjälpa bara sådär som är det svåraste problemet. Speciellt på kvällarna när man ligger där ensam och önskar han var där. På dagarna har det känts rätt ok. Har rätt mycket annat att sysselsätta mig med också.


Idag har jag tex planerat min födelsedagsfest. Som jag förvisso ska om nästan 2 mån, men det gäller att vara ute i god tid innan folk bokar upp sig :P Det ska va med sex-tema typ så har ägnat massa timmar att kolla efter roliga prylar på nätet idag. Typ bakformar med penisform, snoppsugrör, snoppbalonger etc. Måste fundera ut vad jag själv ska ha på mig också. Kan bli lite klurigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar