19 okt. 2008

Livet i Fagervik

Måste erkänna att jag blivit lite fast :P Har ju egentligen sagt att jag inte ska följa fler tv-serier, men så råkade jag se första avsnittet och tyckte det var rätt spännande faktiskt och sedan visade det sig att mamma också följt serien. I tisdags satt jag på svtplay och kikade på avsnitt 2-4 som jag missat och imorn är det nästa avsnitt he he. Usch det är inte bra med tv-serier när man fastnar så här.


I övrigt har helgen varit bra med fester, sovit mycket etc. Lagade riktigt god thaigryta idag också som jag blev riktigt nöjd med :D Synd man inte hade någon äta den med bara, men man kan inte få allt :P


Mina ögon har vart ute på jakt i helgen. Dock vet man ju att man bara träffar det vanliga folket som man redan vet vilka de är, men man kanske har lyckats missa nån godbit... eller inte. Bara i helgen har jag inbillat mig att två olika killar kanske vore perfekta för mig... eller inte he he.. För man måste ju hitta någon inom fakulteten :P

1 kommentar: