9 okt. 2008

Hur kan man älska någon som gör en så illa?

Nu har jag precis sett gårdagens greys anatomy + nästa veckas. För egentligen var ju det ett dubbelavsnitt... Ah shit alltså. Vill ju inte avslöja nåt eller så, men det var väldigt känslosamt för mig på många sätt. Killen som gilla en tjej som va för cool för att våga erkänna att hon gilla honom tillbaka. Jag var den killen (eller ja tjejen). Under 2 år fick jag utstå den skiten att inte vara någon man kunde va tillsammans med. Bli kallad det ena efter det andra och få hela klassen på mig för all skit han snacka om mig. När vi prata va han helt annorlunda och till de andra sa han att han snacka med mig för att han inte hade hjärta nog att lägga på. 2 år senare får jag reda på att han gillade mig lika mycket på den tiden. Så ja visst det kanske löser sig, men läker det någonsin?


Varför får alla andra till det på tv egentligen. Jo visst det är tv såklart, men ändå. Har jag bara otur eller vad fan är det frågan om. Är mina förväntingar för höga? Har ju trots allt blivit rätt rejält nobbad av killar som ändå tyckt om mig senaste året. Jag har inte vart kristen, de har inte vart redo för förhållande etc. Och då längtar jag tillbaka till honom!? Han som gjorde alla de där dumma sakerna mot mig för så många år sedan, som jag var så lycklig med under 3 års tid. Eller var jag lycklig? Vad längtar jag egentligen tillbaka till? Även om det var bra då är det det jag vill ha nu? Just nu vill jag nog mest bara ha det vi hade. Nån som älskar mig tillbaka och som inte lämnar mig. Jag är trött på det nu. Jag vill också hitta den där personen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar