3 okt. 2008

Återfall av hjärtesorg och tårfyllda ögon

För tillfället känns det rätt mycket neråt. Hela dagen har i övrigt gått bra och dagen igår var ju rätt ok. Nu håller jag på och packar och gör matsäck för jag ska åka till Umeå om några timmar. Känns jobbigt och stå här och göra matsäck som jag gjorde för snart en vecka sedan åt oss två...Fan och se oss på bild över hela skolan. Vi ställde ju upp för en affisch. Jag tycker iofs den är fin och sådär och man ser inte att det är vi, men det påminner ju mig hela tiden.


Jag som hade så mycket tankar, ideer och planer och allt jag ville göra med honom. Laga massa god mat, hitta på roliga saker, se olika filmer etc.. Finns så himla mycket så just nu känns det lite tungt. Nu ska jag bara slänga ner de sista sakerna i väskan och ge mig iväg.


Hela livet liksom stannade upp och jag önska bara det blev som vanligt igen. För en vecka sedan var jag så lycklig och nu är det bara en stor tomhet. I början av veckan var jag arg och bitter och tyckte han va korkad som förstörde detta nu är det mest bara saknad som gör så ont att jag får tårar i ögonen och ont i hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar