16 okt. 2008

Ensam och misslyckad

Är lite så jag känner mig nu. Har suttit och pluggat nästan hela dan och nästan hela dan igår med. Tidigare i veckan har jag hunnit med massa annat. Lite mycket just nu, men det mesta är rätt kul iaf. Kanske inte pluggandet då just nu, men iaf. Så ja jag har ju vart duktig så på den biten är jag nöjd


Nu är det ju bara så att det är höst och mörkt och man vill ha någon att mysa med. Då känner man sig mer ensam än någonsin, speciellt när man nyligen blivit dumpad, eller hur man nu väljer att se på saken.
Det värsta med mig är att jag blir nostalgisk och tvunget måste gå in och kika på bilder på honom på facebook och sucka lite för mig själv och tänka tillbaka. Så jäkla korkat och det är då vi kommer till den där biten när jag känner mig misslyckad. Vad än värre är att det inte slutade vid det utan att jag kollar på mitt ex (sedan snart 2 år) profil på facebook också. Varför är man så nyfiken när man egentligen inte vill veta. Man liksom bara gräver ner sig djupare i misären. Mycket korkat. Ska väl återgå till min tråkiga bok och sova rätt tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar