25 sep. 2011

Vill inte vara själv

Som jag nästan hade förväntat mig så ställde han in. Han tyckte det var tråkigt att ses om han fortf var förkyld och inte kände sig på topp och sedan kom det också fram att det känts mer som ett måste än något att se fram emot.

Väldigt synd att det inte blev något då första gången när båda var sugna för sedan har det ju mest blivit massa sms om att försöka hitta en ny dag så där försvann väl den glöden som fanns.. Äh jag vet inte. Försökte få honom att se det positivt och bara få tummen ur. Älta datum behöver vi ju inte göra sedan när vi väl ses då är det bara fokus på allt trevligt =) Det värsta som kan hända är att man slänger iväg en kväll i sitt liv.

Nu är det upp till honom om det ska bli något. Jag tänker inte tjata mig till något. Han verkar ha samma inställning till mig som jag har till att komma iväg och träna.. Usch vad jobbigt... men ja det blir nog trevligt... fast är jag inte lite förkyld....jag kan nog stanna hemma =P

Jag känner mig lite svag just nu. Ja inte pga honom och det som hänt, för ärligt talat hade jag tappat sugen själv. Känner mig lite likgiltig. Sitter och lyssnar på Maggio och tänker att:

Jag följer med dig hem ikväll För jag vill inte vara själv Jag följer med dig hem ikväll Vill inte vara själv


Ja det är lite så som jag känner nu. Ungefär sådär som att man kan ligga på rygg och skita i vilket om man iaf inte är själv.

2 kommentarer:

  1. Så borde fler tjejer tänka :D

    SvaraRadera
  2. Nej det borde de inte. Det är självdestruktivt. Om du vill träffa de tjejerna kan du gå till bordellen, slitz eller paradise hortel...

    SvaraRadera