24 sep. 2011

Seg vecka

Ja efter att dejten blev sjuk för 10 dagar sedan har inte så mycket hänt. Han blev inte frisk förrän till helgen och då passade det inte för någon av oss. I veckan har inte jag kunnat då jag haft diverse aktiviteter efter skolan och långa dagar. 

Vi sa att vi skulle träffas till helgen, vilket jag på något sätt automatiskt tänkte var fredagen =P Problemet var bara att när jag skrev i torsdags kväll och fråga hur vi skulle göra imorn så visade det sig att han var på tjänsteresa och skulle spela match lördag kväll.. *suck* Dessa män har då alltid ursäkter.. eller ffa har de inte lärt sig att prioritera. Nu verkar det iaf som att vi ska ses imorgon, men jag har lite tappat hoppet. Tror det värsta och att det blir ytterligare någon ursäkt... 

Har lite tappat suget som jag skrev redan i förra inlägget. Tror inte han är något för mig, men jag ska iaf försöka ge det en chans. Tanken är promenad och bowling imorn. Vi får se. I vart fall ska jag upp före 6 på måndag... så därför jag hade velat ses fredag eller lördag... Om det blir av så lär jag snart skriva igen och berätta mer om saken. Den som väntar på något gott.... 

3 kommentarer:

  1. Du borde skriva hur det går till när ni kommer överens om en aktivitet. För det tycker jag att jag är sämst på. Nuförtiden kör jag _alltid_ på promenad iofs, dels för att det är soft, enkelt att spela vidare på och dels för att jag gillar det :)

    SvaraRadera
  2. Hur menar du? Hur diskussionen går? Tror du att det är där jag gör fel?

    När vi bestämde första dejten så var det ju att vi pratade om att hitta på något när jag ändå har praktik i hans hemstad. Men ska försöka skriva ihop något.

    SvaraRadera
  3. Nej jag menade bara hur det går till. Tycker det brukar va så jävla tråkigt att stämma träff eftersom det alltid blir så stelt: Vad vill du göra? typ. Har läst igenom det iaf =)

    SvaraRadera